Українська віртуальна інфлюенсерка допомагає українській армії
29 Кві 2022, 11:05

Українська віртуальна інфлюенсерка допомагає українській армії

Astra Starr (@starr.astra) – перша у світі віртуальна блогерка, яка розповідає про реалії воєнного життя в «Astra War Diaries». У своїх дописах інфлюенсерка розповідає про вибухи в Києві, евакуацію до Львова, волонтерство, переховування в бомбосховищі та інші невигадані історії вигаданої дівчини під час війни. За кожен репост своїх “щоденників” Астра жертвує 50 гривень до фонду «Повернись живим». Тож чим більше людей ділиться її  постами у історіях – тим більшим буде фінальний донат. Головна мета –  інноваційним способом підвищити обізнаність про війну в Україні та розповісти про неї поколінню Z (зумерам), генеруючи цим благодійні пожертви для української армії. Її творцем є FFFACE.ME, що створює фільтри доповненої реальності, цифровий одяг, віртуальних інфлюенсерів та нерухомість у Metaverse.

Сьогодні не всі представники зумерів читають класичні новини, тому ми вирішили розповісти їм про війну в Україні в актуальному для них форматі – за допомогою віртуального інфлюенсера та соцмереж. Ми створили механізм, в якому наш меседж поширюється завдяки додатковій мотивації – донатів від Астри в фонд «Повернись живим» за кожен репост її публікацій. Таким чином, роблячи репост контенту Астри, люди досягають двох цілей: збільшують розмір фінальної пожертви та розповсюджують обізнаність про війну в Україні.
Дмитро Корнілов
співзасновник та CEO FFFACE.ME

Астра з’явилася в липні 2021 року та має звання першої української віртуальної інфлюенсерки. До війни Астра була фешн та lifestyle блогеркою, знялася для обкладинки журналу Pink, була спікеркою на конференції Vogue та підтримувала благодійні ініціативи.

В своїх “Astra War Diaries” вона розповідає про буденне життя звичайної української дівчини, яке змінилося 24 лютого 2022 року, у день початку війни. Вона волонтерить, плете камуфляжні сітки для армії, бере інтерв’ю в українських добровольців, мріє повернутися до Києва та розповідає про бомбардування та повітряні тривоги. Також Astra випустила власну NFT на Foundation, всі кошти від продажу якого будуть направлені на допомогу Україні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину