10 Лис 2022, 12:16

Українська торговельна оптова компанія створила каталог товарів за допомогою ШІ

Компанія використала штучний інтелект (ШІ) як креативний інструмент розроблення віжуалів.

Від початку повномасштабної війни METRO Україна сфокусувала свою діяльність на підтримці країни. Позиція компанії відобразилася й у слогані: «METRO з Україною для українців». Тож під час роботи над каталогом першочерговою метою було зробити його релевантним і цікавим саме для українців. Власне, українці й стали головним натхненням незвичного виконання. Вони щодня творять справжні дива й демонструють усьому світу свою фантастичність, отже і каталог має бути неймовірним. Так з’явилася ідея попрацювати зі штучним інтелектом. А саме — розробити за його допомогою візуальну частину каталогу домогосподарства. 

Загалом ШІ достатньо активно застосовують у маркетингу, зокрема для персоналізації роботи з клієнтами: оброблення й аналізу даних, прогнозів щодо майбутніх покупок, комунікації тощо. Проте чи не вперше в Україні його використали саме з такою метою.

Команда креативного агентства безпосередньо працювала зі ШІ, даючи запити й корегуючи згенеровані віжуали. На обкладинці й сторінках каталогу розлилися пінні хвилі, простягнулися долини зі спонжів, звелися гори з рушників, а в небі поплили хмари з мильних бульбашок. Саме так штучний інтелект «побачив» домогосподарство українців. Насолодитися цими фантастичними пейзажами можна в новому каталозі METRO вже з 9 листопада.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео