Мережа супермаркетів «Сільпо» презентувала мобільну гру про котика Самур-Мурая в оновленій версії свого застосунку.
Гра переносить користувачів у міфічний світ «прадавнього Мяудо», де головний герой — Самур-Мурай — вирушає на пошуки легендарної сили Муркотіння. Атмосферний японський стиль та захопливий сюжет створюють унікальний ігровий досвід.
Гравці можуть спробувати удачу у трьох вимірах:
- Головоломка. Ця механіка пропонує гравцям захопливий пошук талісманів через систему рівнів і локацій.
- Джампер. Динамічна гра на спритність, де гравці керують котиком, щоб уникнути перешкод. Що вище піднімається гравець, то більше балів отримує, змагаючись за місце в загальному рейтингу.
- Тамагочі. Ця механіка дає змогу гравцям піклуватися про Самур-Мурая, годувати його та вибирати одяг за купівлю певних товарів в «Сільпо».
Гра інтегрована в програму лояльності «Сільпо», тому гравці мають додаткову вигоду. Під час гри можна накопичувати «суші-бали» та обмінювати їх на ексклюзивні пропозиції, наприклад, повернути 30% вартості солодощів власного виробництва балобонусами або отримати знижку 200 грн на доставку. Крім того, користувачі можуть поділитися грою з друзями та отримати додаткові бали.