Над оновленням візуального стилю Boosta працювали спільно з дизайн-бюро Spiilka. Це перший ребрендинг IT-компанії з моменту її заснування у 2014 році.
“Основне завдання, яке ми поставили перед Spiilka – провести ребрендинг Boosta та покращити наш стиль, але при цьому на 100% зберегти та проілюструвати принципи компанії – постійний розвиток та робочий драйв. Адже ми переконані, що саме завдяки нашим особливостям Boosta сьогодні стала вагомим гравцем на IT-ринку та досягла крутих результатів.” – коментує Дмитро Бондар, співзасновник та CEO компанії Boosta.
Попередній логотип, створений 8 років тому, містив у собі знак нескінченності, який символізував постійний розвиток як самої компанії, так і її команди. В оновленому лого цінність росту та досягнення нових вершин зображено через геометричну фігуру, кут нахилу якої зростає вгору.
Новий логотип є доволі динамічним, адже має чотири різні версії з чотирма нахилами кутів — від помірного до масштабного.
На іконці для соцмереж зображена перша літера назви компанії – B. Щоб не відступати від бренд-стилю, вона також має свій нахил.
Важливу роль у новій айдентиці відіграє кольорова гама. Основний колір бренду тепер – полум`яний. Щоб нова айдентика не вплинула кардинально на впізнаваність компанії, дизайн-бюро запропонувало не змінювати колір суттєво, але зробити його більш цікавим та складним.
Додатково обрали ще 5 кольорів: від блакитного, що ілюструє експертизу та надійність Boosta до яскраво-рожевого, який символізує зухвалість компанії та відсутність страху бути різними.
Як поєднати технологічність та візуальний стиль?
Команда Boosta надихнулася новою айдентикою та створила власний патерн-генератор, який створює візерунки з фігури логотипа в різних фірмових кольорах. Тепер у Boosta більше мільйона різних патернів, які можна легко створити лише в кілька кліків. На платформі генерування необхідно налаштувати величину фігур, їхню кількість і відстань між ними, бажані кольори, фон та провести стрілкою по екрану.
Перевага нового брендингу в тому, що він продуманий до деталей, універсальний та гарно виглядає в абсолютно різних каналах комунікації.