Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів українська продуктова IT-компанія OBRIO відкрила безкоштовний доступ для користування платформою для автоматизації маркетингу — AdBraze.
AdBraze став безкоштовним на 4 місяці з моменту реєстрації для всіх українських компаній, які активно використовують performance маркетинг у своїй діяльності. Щоб користуватися платформою безкоштовно, достатньо лише заповнити форму, натиснувши кнопку “Contact us” на сайті. У коментарі написати «Слава Україні» та отримати підтвердження на пошту. Користувачі матимуть доступ до повного функціоналу продукту.
AdBraze автоматизує запуск рекламних кампаній, тож це дозволить:
- удвічі швидше тестувати гіпотези та скоротити рутинні задачі для user acquisition менеджерів на 80%
- оперативно визначати найефективніші креативи
- масштабувати бізнес в умовах кризи без збільшення бюджету на відділ маркетингу
- оптимізувати процеси та підвищити ефективність комунікації в креативній команді завдяки вбудованій канбан-дошці
- використовувати шаблони налаштувань рекламних кампаній, хмарне сховище для креативів та інтеграцію Google Drive та Dropbox.