Uber Eats закликав людей відмовитись від метушні
13 Жов 2022, 14:03

Uber Eats закликав людей відмовитись від метушні

Додаток з доставки їжі Uber Eats запустив нову кампанію, присвячену «мистецтву робити менше».

Серія рекламних роликів, створена агентством Mother London, розповідає про незвичайні заняття, якими люди можуть зайнятися у вільний час. Є чоловік, який хвалиться своїми несподіваними танцювальними рухами перед дружиною, інший захоплюється дивовижним нейл-артом і тд. Кожен персонаж має більше часу, щоб зосередитися на своїх дивних захопленнях завдяки замовленням через Uber Eats.

У той час як багато людей можуть боротися з тягарем, намагаючись зробити все: від побудови ідеальної кар’єри до восьмигодинного сну і не відставати від поп-культури. Ідея Uber Eats полягає в тому, щоб зняти частину тиску. Кампанія просуває простоту використання своєї програми.

Оголошення закінчуються слоганом: «Uber Eats: Get Anything». Поряд із трьома рекламними роликами кампанія включає шість соціальних фільмів та зовнішню рекламу з такими заголовками, як «Downtime is served» та «Dishes that take one thing off your plate».

Під час пандемії Covid-19 у всьому світі швидко зростали служби доставки їжі та продуктів. Однак тепер, коли обмеження закінчилися, цим брендам, можливо, доведеться знайти нові виправдання, щоб утримати клієнтів та виділитись на переповненому ринку.

«Ми були привчені бути зайнятими, продовжувати метушитися і використовувати кожну хвилину кожного дня, щоби бути продуктивними. У світі, де дуже важливо робити більше, більше і більше, ми сподіваємося трохи полегшити вам завдання і дати вам трохи часу тому, що б ви могли освоїти мистецтво робити менше», – сказала Майя Гальєго-Спірс, керівник відділу маркетингу в Uber Eats.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео