Остання кампанія Burger King у Бельгії говорить, що Бог – це жінка.
Пройшовши весь космос зі швидкістю світла, щоб надати нового сенсу терміну «фаст-фуд», оскільки Burger King прийшов в гості до Бога, показавши її єдине величезне творіння.
Розповідаючи про кожен із чотирьох елементів світу: вогонь, воду, землю та повітря. Таємнича постать заявила, що найбільше вона пишається створенням вогню, тому що завдяки ньому готується Воппер.
У заяві мережі Burger King говориться: «У містичному фільмі Burger King уперше представляє Бога не як чоловіка, а як жінку. Ця богиня біля витоків світу, впроваджена у повсякденне життя смертних, представляє нам чотири елементи, що становлять всесвіт: землю, воду, повітря та вогонь. Хоча все це важливо, вона, як і в нас, має невелику перевагу, тому що їй також подобається Воппер. Ми дамо вам угадати, хто це».
Це перша телевізійна кампанія, створена для мережі фаст-фуду агенцією Buzzman.