Пари завжди сходяться в Парку любові в Лімі, Перу, відколи він відкрився у День святого Валентина в 1993 році. Тема представлена мозаїками з цитатами про кохання та скульптурою під назвою «Поцілунок», що зображує чоловіка і жінку в обіймах і поцілунках.
До 30-річчя парку діджитал гаманець Yape та агентство 121 Latam прагнули створити більш всеосяжне зображення кохання, створивши точну копію платформи для скульптури, що дозволяє відвідувачам створювати свої власні версії скульптури «Поцілунок».
«У Yape ми хотіли передати свіжість і цінності бренду за допомогою потужного повідомлення, яке дозволило б нам уникнути типових привітань цих дат», — заявила керівниця відділу маркетингу та комунікацій Yape Алессандра Пінто. «Ось чому на День святого Валентина ми запросили всіх перуанців висловити те, як вони переживають кохання».
90-секундне рекламне відео демонструє результати акції «The Kiss of Everyone», що відбулася до Дня святого Валентина. Він показує платформу, що використовується парами різного віку та статі, а також любов, де жінка цілується зі своїм собакою, чи батьки зі своїми дітьми.
Глядачі зібралися, щоб відзначити поцілунки та зробити фотографії під час відвідин парку, який є популярним місцем, де вішають любовні замки та залишають квіти. Послання кампанії: «Yap для всіх, як і кохання».
«Yape — це бренд, орієнтований на інклюзивність, і він є активною частиною повсякденного життя перуанців», — заявив виконавчий креативний директор 121 Latam Лукас Барген. «Цього особливого дня ми мали можливість передати повідомлення, яке виходить за рамки вітання чи просування по службі. Ось чому, скориставшись тим, що з моменту створення скульптури минуло понад 30 років, ми прагнули розвинути її ідею, зробити її більш актуальною та відобразити любов до всіх».
Фото та інший контент із заходу публікувалися протягом усього тижня Дня святого Валентина в соціальних мережах Yape.