У 7-ми областях України з’явилися білборди з правилами цивільної безпеки у формі приказок
28 Лют 2023, 12:30

У 7-ми областях України з’явилися білборди з правилами цивільної безпеки у формі приказок

Білборди, що нагадують українцям базові правила цивільної безпеки, з’явились у 20 громадах 7-ми областей України (Волинська, Житомирська, Закарпатська, Львівська, Одеська, Полтавська, Рівненська). Як переходити дорогу у темний час доби, безпечно обігрівати оселю, поводитися з підозрілими предметами – ці та інші поради відображені на бордах у межах кампанії #БезпекаЦиВільних.

«Взявши за основу загальновідомі приказки та прислів’я, ми видозмінили їх так, щоб вони перетворилися на правила безпеки. Як український фольклор, що передається від покоління до покоління та супроводжує нас у багатьох побутових ситуаціях, так і норми цивільної безпеки мають у потрібний момент щоразу виринати у пам’яті», – прокоментувала ідею білбордів Діана Іщенко, креативна директорка ГО «Інтерньюз-Україна».

Кампанія #БезпекаЦиВільних покликана підвищити обізнаність українців щодо побутової безпеки. В умовах війни рятувальники ДСНС безупинно та героїчно працюють над порятунком людей та відновленням інфраструктури. Пильність українців у щоденних побутових справах зменшить навантаження на підрозділи ДСНС та найголовніше – допоможе зберегти життя українців. Цей заклик відображений у слогані кампанії – «Пильнуйтеся та пильнуйте інших!».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Державна служба України з надзвичайних ситуацій, як і вся країна, працює зараз у вкрай складних умовах. Щодня ми ліквідовуємо наслідки ворожих атак. Але разом з цим не забуваємо про одне із головних завдань – інформування та навчання громадян правил безпеки. Адже обізнаний – значить захищений. Якщо кожна родина, кожен українець дотримуватиметься основних елементарних правил безпеки, то надзвичайних ситуацій та подій буде значно менше. А отже і менше трагічних випадків», – зазначив Директор Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС України Олександр Чекригін.

Окрім зовнішньої реклами, кампанія триває онлайн: загальне охоплення інфографік та роликів у соцмережах становить 5 млн. Серед інших комунікаційних продуктів – 45 статей у медіа, 10000 друкованих листівок, 2 практичні посібники (для цивільного населення та комунікаційників у громадах). Також понад 90 представників місцевого самоврядування пройшли тренінг з ефективного висвітлення питань безпеки для мешканців громад.

Розкажіть друзям про новину