Шоколадний батончик Twix, горда частина родини брендів Mars, зміцнює свій зв’язок з печивом своєю новою кампанією під назвою «Disguise». Створена агенцією adam&eveDDB, ця жартівлива кампанія ґрунтується на ідеї, що Twix — це насправді печиво, майстерно замасковане під шоколадний батончик.
Будучи єдиною пропозицією на основі печива в категорії шоколадних батончиків, Twix прагне використати свій відмінний смаковий профіль, щоб розширити привабливість для споживачів покоління Z та вкрасти моменти споживання у брендів печива.
Нова кампанія покликана розповісти про всі способи, якими Twix дарує насолоду, підкреслюючи його жувальну та хрустку текстуру, щоб переконати споживачів, що Twix — це і печиво, і шоколадний батончик.
«Disguise» стартувала в США 3 червня на телеканалах AV, FEP, OLV та в соціальних мережах, включаючи Snapchat, Meta та TikTok.