05 Чер 2024, 11:32

Twix допоміг викрити «щура» у банді байкерів

Шоколадний батончик Twix, горда частина родини брендів Mars, зміцнює свій зв’язок з печивом своєю новою кампанією під назвою «Disguise». Створена агенцією adam&eveDDB, ця жартівлива кампанія ґрунтується на ідеї, що Twix — це насправді печиво, майстерно замасковане під шоколадний батончик.

Будучи єдиною пропозицією на основі печива в категорії шоколадних батончиків, Twix прагне використати свій відмінний смаковий профіль, щоб розширити привабливість для споживачів покоління Z та вкрасти моменти споживання у брендів печива.

Нова кампанія покликана розповісти про всі способи, якими Twix дарує насолоду, підкреслюючи його жувальну та хрустку текстуру, щоб переконати споживачів, що Twix — це і печиво, і шоколадний батончик.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Disguise» стартувала в США 3 червня на телеканалах AV, FEP, OLV та в соціальних мережах, включаючи Snapchat, Meta та TikTok.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео