Тримайте світло від Санти: маркетплейс наповнив міста модними персонажами
30 Гру 2022, 13:03

Тримайте світло від Санти: маркетплейс наповнив міста модними персонажами

Довгий плащ, стильна борода, зібране в хвіст волосся – чи не так має виглядати Санта Клаус у ХХІ столітті? Молодий, сучасний, модний та технологічний. Напередодні новорічних свят маркетплейс АЛЛО взявся змінити уявлення про Санту, а точніше – осучаснити його, створити для нього модний образ в межах новорічної промокампанії «Даруйте світло». 

23-25 грудня до 12 магазинів мережі АЛЛО завітав модний Санта, який привітав відвідувачів з прийдешніми святами та нагадав дарувати світло на Новий рік. Санта дарував світло найменшим відвідувачам – неонові палички-браслети, що світяться в темряві та допомагають дітям та дорослим бачити одне одного. Світла акція тривала у магазинах АЛЛО МАХ у Львові, Запоріжжі, Дніпрі, Кривому Розі, Києві та Луцьку.

Для 12 колоритних аніматорів, які втілювали образ сучасного та модного Санти в шоурумах АЛЛО, спеціально було створено новорічні костюми з червоного велюру: пальто, штани, картатий жилет та краватку. В цьому образі Санта помолодшав і виглядав стильно та модно. Малечі модний стильний Санта дуже сподобався, тож вони радо з ним спілкувалися, розповідали, хто був чемним або ні, фотографувалися та розбирали подарунки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«АЛЛО дарує світло цієї зими. Модний Санта нагадав клієнтам про новорічні свята, а також потішив малечу, яка вірить у дива та чекає на новорічні свята та подарунки. Магазини мережі АЛЛО це про сучасні гаджети та технології, тож і Санта від АЛЛО також молодий, привабливий та модний», – коментує подію Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО. 

Маркетплейс АЛЛО завжди дивував своїх клієнтів та готував для них сюрпризи напередодні зимових свят. Цей рік не став виключенням, проте увагу команди маркетингу було сфокусовано на найменших – дітях клієнтів мережі, які з нетерпінням чекають на новорічні свята. АЛЛО не лише осучаснив Санту, а й сфокусувався на надактуальній для українців темі світла,  яке не згасає й переможе. 

Різдвяно-новорічна кампанія АЛЛО «Даруйте світло» побудована навколо головної та актуальної для українців темі – світла. Її присвячено всім, хто світить один одному, не зважаючи на обставини. Промокампанія АЛЛО про тих, хто смартфоном освітлює сходи сусідці, про тих, хто старанно вчиться та виконує завдання на заздалегідь зарядженому планшеті чи ноутбуці, про тих, хто вмикає led-гірлянду, та про тих, у кого сяють очі.

Розкажіть друзям про новину