15 Тра 2024, 13:52

Том Гарді розповів про контрасти нічного життя Лондона у ролику парфумерного бренду

Британський актор Том Гарді став офіційним амбасадором нового одеколону «Cypress & Grapevine» від парфумерного бренду Jo Malone London.

На честь запуску аромату бренд представив ролик, який розповідає про «особливості, двоїстість та дивацтва Лондона». Його дія розгортається на темних вулицях міста, де, за словами Гарді, звичайного вечора зустрічається «прекрасний мікс» людей.

У ролику можна побачити жінку, яка потягує молочний коктейль, літнього чоловіка, який чекає на транспорт, танцівницю у сріблястому костюмі, яка виступає, і флориста, який доставляє квіти під дощем.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Ми мали величезний привілей бути майже відпущеними на волю в Лондоні, щоб спробувати передати відчуття свободи і складності цього міста, — сказав Гарді. — Це відчуття місця, де кожен, незалежно від своїх відмінностей, робить свій внесок у життя міста. Якщо ви гуляєте лондонським парком або їдете в нічному автобусі, люди, яких ви бачите поруч, як правило, не виглядають однаково і не займаються однаковими справами. Якщо ви подивитеся на Лондон як на матрицю, ви завжди побачите, що тут відбувається поєднання малоймовірних речей».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео