TikTok запустив новий інструмент на основі штучного інтелекту Creative Assistant, який допоможе маркетологам у різних аспектах процесу створення рекламної кампанії.
Новий Creative Assistant має усі існуючі опції та функції TikTok Creative Center і функціонально не є абсолютно новим, але він полегшить рекламодавцям доступ до відповідних розділів та елементів з рекомендаціями та сценаріями для кампаній.

«Остання еволюція креативності та продуктивності привела нас до нових шляхів інновацій. Ми працюємо над моделлю, яка дозволяє спілкуватися та співпрацювати під час створення контенту для TikTok. Вона черпає інформацію з великої кількості знань, орієнтованих на TikTok, надаючи вам найбільш релевантні відповіді, коли ви створюєте рекламу або відео для TikTok», — пояснюють представники TikTok.
TikTok запустив свій інструмент генератора рекламних скриптів ще у червні, а база даних найкращих реклам працює з 2021 року. Отже, користувач вже мав змогу користуватися цими опціями протягом певного часу, але новий інструмент допоможе швидше підключатися до кожної опції, що може бути великою перевагою.

Новий інструмент Creative Center доступний для всіх користувачів, які увійшли в TikTok Creative Center. Отримати доступ до інтерфейсу можна натиснувши на іконку у верхньому правому куті екрану.