Материнська компанія TikTok ByteDance у травні подала заявку на реєстрацію товарного знаку для сервісу під назвою «TikTok Music». У заявці зазначається, що товарний знак може бути застосований до мобільного додатка, який дозволить користувачам купувати, відтворювати, ділитися та завантажувати музику.
TikTok вже є популярним інструментом пошуку музики і він часто може призвести до зростання популярності пісень після того, як вони використовуються у вірусних роликах.
Хоча TikTok робить пісні популярними, він не має власної платформи стрімінгової передачі музики, принаймні в США, щоб заробляти на них гроші. Натомість користувачі звертаються до популярних сервісів, таких як Spotify або Apple Music, щоб слухати свої улюблені пісні TikTok. Тим не менш, ByteDance управляє сервісом стрімінгової передачі музики під назвою Resso в Індії, Бразилії та Індонезії, і очевидно, що раніше компанія розглядала можливість виходу цього сервісу на більшу кількість ринків.
Колишній співробітник ByteDance сказав TechCrunch, що компанія хоче запустити Resso на різних світових ринках під псевдонімом TikTok Music. Зокрема, на зрілих ринках, таких як Велика Британія та Австралія.
Додаток Resso може становити реальну загрозу для існуючих стрімінгових платформ у США, враховуючи його тісні зв’язки з TikTok. В даний час Resso пропонує інтерфейс користувача, схожий на TikTok, де користувачі можуть прослухувати пісні, прокручуючи вгору і вниз. Він також має можливість коментувати пісні та альбоми та редагувати обкладинки плейлистів користувачів — аналогічно тому, що пропонує зареєстрована торгова марка TikTok Music.
У заявці ByteDance наведено численні варіанти використання товарного знаку TikTok Music. Один із варіантів використання включає додаток, який дозволить користувачам транслювати аудіо та відео у прямому ефірі, а також можливість редагувати та завантажувати фотографії як обкладинки плейлистів.
Згідно із заявкою, додаток також дозволить користувачам залишати коментарі до музики, пісень та альбомів.
Інший варіант використання передбачає, що сервіс можна використовувати для прямої трансляції аудіо- та відеоінтерактивних мультимедійних програм у сфері розваг, моди, спорту та поточних подій.
У заявці також передбачається, що програма може бути використана для «надання користувачам контенту для подкастів та радіопередач». Додавання контенту для подкастів разом із музикою зробить TikTok Music ще серйознішим конкурентом Apple Music та Spotify.
Новина про потенційний майбутній музичний стрімінговий сервіс TikTok з’явилася, коли кілька місяців тому компанія запустила власну платформу музичного маркетингу та поширення SoundOn, щоб допомогти більшій кількості артистів почути свою музику. Платформа дозволяє виконавцям завантажувати свою музику безпосередньо в TikTok та Resso, а також на глобальні стрімінгові платформи, включаючи Apple Music, Spotify, Pandora, Deezer та Joox від Tencent. Запустивши власний сервіс стрімінгової передачі музики разом із SoundOn, TikTok зможе запропонувати комплексне рішення як для слухачів, так і для виконавців у США.
TikTok домінує на ринку короткометражних відео і є першим не Meta-додатком, який досяг трьох мільярдів завантажень по всьому світу. Проте варто відзначити, що TikTok не вдалося вивести всі свої послуги на нові ринки. Наприклад, нещодавно компанія закрила свій сервіс покупок у Великій Британії після катастрофічного запуску та звільнення співробітників. Британські співробітники TikTok заявляли про токсичну культуру праці та порушення трудового законодавства. Це може завадити планам щодо виведення інших сервісів, у тому числі Resso, на інші ринки.