Tiffany & Co. розширює асортимент ювелірних виробів, оновивши естетику своєї футляру для каблучок Tiffany Blue.
Залишаючись вірним своїй естетиці та особливому кольору, бренд дбає про те, щоб ці особливі моменти запам’яталися за допомогою нової послуги персоналізації футлярів. Тим, хто придбає обручку у ювеліра, буде запропонована безкоштовна послуга, під час якої можна буде вигравірувати повідомлення у сріблі, золоті або у вигляді рельєфного гравіювання на футлярі. Новий варіант покликаний закріпити ідею у тому, що спогади вічні, що дозволить Tiffany стати частиною особливої події.
Послуга для нових футлярів для обручок буде доступна з 15 квітня по всьому світу. Останнім часом американський ювелір, що належить LVMH, зробив кілька великих кроків, у тому числі втілив у життя першоквітневий жарт, випустивши золоті монети TiffCoins. Нещодавно віце-президент Tiffany Олександр Арно також перетворив свій CryptoPunk на кулон, який привернув увагу всього світу.