«Тестова частина перед найкращою частиною»: уряд Австралії розказав про передпрелюдію
23 Січ 2024, 12:56

«Тестова частина перед найкращою частиною»: уряд Австралії розказав про передпрелюдію

Всі знають, що таке прелюдія. Але Ogilvy та уряд Австралії хочуть, щоб молодь також знала про те, що перед прелюдією. Передпрелюдія — це регулярне тестування на ІПСШ, яке людина проходить перед тим, як почати статеві стосунки зі своїм партнером, до того, як вона забуде скористатися засобами захисту.

Кампанія, спрямована на людей віком 20-34 роки, має на меті нормалізувати регулярне тестування на ІПСШ, щоб зменшити кількість інфекцій, що передаються статевим шляхом. Оскільки 1 з 6 австралійців інфікується ІПСШ, і рівень захворюваності зростає.

Керівник креативної групи Ogilvy Шон Бранаган заявив: «Мета кампанії «Beforeplay» — зробити акцент на тому, щоб люди перевірялися перед тим, як поринути в сексуальні стосунки. Це важливий крок перед спальнею і навіть перед зустріччю.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія також має на меті зробити так, щоб тестування на ІПСШ не було перешкодою, а нормальною частиною турботи про своє здоров’я. Кампанія використовує нову мову, щоб пояснити, що регулярні обстеження, навіть поза межами уявних моментів ризику, є соціально прийнятною практикою, і що люди роблять це, щоб з гордістю взяти на себе відповідальність за своє сексуальне здоров’я. Вона адаптує загальний компонент чудового сексу, прелюдію — момент, який, як ми всі знаємо, — і розширює цю концепцію до моменту, який починається ще до того, як ви потрапляєте в спальню».

Марк Батлер, міністр охорони здоров’я, прокоментував: «Кампанія «Beforeplay» — це своєчасне нагадування про прості кроки, яких повинен дотримуватися кожен, щоб контролювати своє сексуальне здоров’я та запобігати передачі ІПСШ. Минуло майже 15 років з часу останньої великої інформаційної кампанії уряду Австралії щодо ІПСШ. Це важливе питання охорони здоров’я, а не табуйована тема».

Реклама «Beforeplay» розміщена по всій Австралії у OLV, соціальній, зовнішній рекламі, а також у медіа в таких дейтинг-застосунках, як Tinder і Grindr.

В основі ідеї «Beforeplay» лежить зміна поведінки. Окрім традиційних каналів інформування, кампанія поширюється на інші цільові активності, такі як спеціальні брендовані презервативи під час активацій в рамках О-week, щоб вкорінити передпрелюдію та її значення у звичні уявлення про секс.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel