23 Січ 2024, 12:56

«Тестова частина перед найкращою частиною»: уряд Австралії розказав про передпрелюдію

Всі знають, що таке прелюдія. Але Ogilvy та уряд Австралії хочуть, щоб молодь також знала про те, що перед прелюдією. Передпрелюдія — це регулярне тестування на ІПСШ, яке людина проходить перед тим, як почати статеві стосунки зі своїм партнером, до того, як вона забуде скористатися засобами захисту.

Кампанія, спрямована на людей віком 20-34 роки, має на меті нормалізувати регулярне тестування на ІПСШ, щоб зменшити кількість інфекцій, що передаються статевим шляхом. Оскільки 1 з 6 австралійців інфікується ІПСШ, і рівень захворюваності зростає.

Керівник креативної групи Ogilvy Шон Бранаган заявив: «Мета кампанії «Beforeplay» — зробити акцент на тому, щоб люди перевірялися перед тим, як поринути в сексуальні стосунки. Це важливий крок перед спальнею і навіть перед зустріччю.

Кампанія також має на меті зробити так, щоб тестування на ІПСШ не було перешкодою, а нормальною частиною турботи про своє здоров’я. Кампанія використовує нову мову, щоб пояснити, що регулярні обстеження, навіть поза межами уявних моментів ризику, є соціально прийнятною практикою, і що люди роблять це, щоб з гордістю взяти на себе відповідальність за своє сексуальне здоров’я. Вона адаптує загальний компонент чудового сексу, прелюдію — момент, який, як ми всі знаємо, — і розширює цю концепцію до моменту, який починається ще до того, як ви потрапляєте в спальню».

Марк Батлер, міністр охорони здоров’я, прокоментував: «Кампанія «Beforeplay» — це своєчасне нагадування про прості кроки, яких повинен дотримуватися кожен, щоб контролювати своє сексуальне здоров’я та запобігати передачі ІПСШ. Минуло майже 15 років з часу останньої великої інформаційної кампанії уряду Австралії щодо ІПСШ. Це важливе питання охорони здоров’я, а не табуйована тема».

Реклама «Beforeplay» розміщена по всій Австралії у OLV, соціальній, зовнішній рекламі, а також у медіа в таких дейтинг-застосунках, як Tinder і Grindr.

В основі ідеї «Beforeplay» лежить зміна поведінки. Окрім традиційних каналів інформування, кампанія поширюється на інші цільові активності, такі як спеціальні брендовані презервативи під час активацій в рамках О-week, щоб вкорінити передпрелюдію та її значення у звичні уявлення про секс.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео