Taco Bell відкрив футуристичний ресторан для водіїв
16 Чер 2022, 10:21

Taco Bell відкрив футуристичний ресторан для водіїв

У новітньому закладі Taco Bell немає їдальні і натомість є чотири смуги руху.

Перша у своєму роді концепція, названа Taco Bell Defy, відкрилася у вівторок у передмісті Міннеаполісу і спрямована на «переосмислення drive-thru сервісу у тому вигляді, в якому його знають споживачі», йдеться у повідомленні мережі. Клієнти помітять, що кухня знаходиться на даху двоповерхової будівлі, а замовлення доставляються на вертикальний ліфт до їх автомобілів.
«Протягом десятиліть ми прагнули забезпечити швидку, безпечну та зручну поїздку», – сказав у своїй заяві президент Taco Bell Майк Гремс. «Тепер, коли ми поставили перед собою сміливу мету – створити двохвилинний досвід для клієнтів цієї концепції, Taco Bell Defy – це майбутнє».

Ще однією перевагою, на думку Taco Bell, є скорочення часу, який клієнти проводять у дорозі. Опитування журналу QSR, проведене в 2021 році, показало, що замовлення Taco Bell виконується в середньому за 268 секунд або близько 4,5 хв. З Defy мережа прагне скоротити процес до 2 хв або менше завдяки кільком смугам для проїзду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожна смуга матиме певне призначення: одна для клієнтів, які замовляють через додаток Taco Bell, інша для водіїв-доставників та третя для традиційних замовлень, оснащених «двосторонньою аудіо- та відеотехнологією, що дозволяє клієнтам спілкуватися з членами команди».

Taco Bell експериментувала з низкою змін дизайну, спричинених пандемією. У 2020 році мережа представила концепцію Go Mobile, яка зменшила розмір їдалень і представила дві смуги руху. Всередині клієнти побачать більше діджитал кіосків на додаток до персоналу, який прийматиме замовлення.

Дизайн є відповіддю на зміну способів, якими споживачі замовляють фаст-фуд із початку пандемії. Популярність діджитал замовлень та самовивозу різко зросла практично у всіх мережах, включаючи Chipotle, McDonald’s та Starbucks.

Для Yum Brands (YUM), материнської компанії Taco Bell, діджитал продаж зріс на 15% до рекордних 6 млрд доларів у першому кварталі для всіх своїх брендів, повідомила компанія в нещодавньому звіті про прибутки та збитки. Yum Brands також володіє KFC, Pizza Hut та Habit Burger.

Розкажіть друзям про новину