14 Гру 2022, 11:12

Святкування 100-річчя, десерти з квітами та вечірки для собак: Pinterest спрогнозував тренди 2023 року

Pinterest зробив прогноз модних тенденцій на 2023 рік.

За даними платформи, щомісяця до Pinterest заходять понад 400 мільйонів людей. Платформа проаналізувала контент, який шукали ці люди, щоб визначити основні тенденції, які з’являться чи продовжать зростати у 2023 році.

Які тенденції, на думку платформи, забарвлюватимуть гардероби людей, будинки, свята та багато іншого в 2023 році?

Мода

Повітряні стилі – мода буде наповнена мереживом, тюлем, рюшами та мерехтінням для всіх завдяки зростаючим запитам представників покоління Z та міленіалів. Очікується, що бахрома та пензлики повернуться в моду у 2023 році.

Фахівці Pinterest вважають, що у 2023 році споживачі продовжать відмову від одягу для відпочинку вільного крою на користь мережива, а також виробів з тюлю і з блискучих тканин. Також очікується повернення суконь-комбінацій, трикотажних суконь-бандо і брюк-карго, які вважаються ознаками тренду Romcom Core, що набирає популярності. Покоління Z та міленіали все частіше шукають стильові орієнтири в популярних романтичних комедіях двадцятирічної давності. Так, запити на платформі про естетику 2000-х у жіночих образах збільшилися на 235%. Загалом, на думку експертів платформи, для 2023 року буде характерним розквіт романтики та жіночності.

Не менш значущою стає тенденція на інтерпретацію науково-фантастичних та футуристичних костюмів, особливо серед молодіжної аудиторії. Одяг з елементами стилю кібер-панк, антиутопічні образи, «галактичні» окуляри та екіпірування дівчат-геймерів увійшли до числа напрямків пошуку Pinterest.

Їжа та напої

Покоління X буде вимагати безалкогольні коктейлі, моктейлі та варіанти із низьким вмістом алкоголю для всіх.

У 2023 році найпопулярніші суперфуди будуть із моря. Продукти та мінерали з океану, які давно є основним продуктом азіатської культури, стають все більш популярними серед міленіалів і представників покоління X у всьому світі.

Крім того, на кухні відвідувачів платформи приходить естетика аптекарів, де люди різного віку беруться за солодкі частування, такі як кекси з польовими квітами та десерти з ромашками.

Свята

Вечірки для тварин — у 2023 році вечірки біля басейну перетворюються на собачі. Йдеться про запрошення на вечірки, сувеніри для вечірок, прикраси для вечірок — покоління X та бумери не планують стримуватися для своєї наступної вечірки біля басейну для тварин. На платформі простежується збільшення кількості запитів про майданчики для собак своїми руками на задньому дворі, басейни для собак своїми руками, ідеї прикрас вечірки з нагоди дня народження собаки, смаколики на собачу вечірку та інші.

Судячи зі зростаючої кількості пошукових запитів міленіалів та покоління X, відтінки теракоти, міді та паленої охри будуть частими гостями на весіллях цього року. На платформі помітне збільшення кількості запитів про яскраву жовтогарячу весільну тему, теракотові весільні сукні подружок нареченої, помаранчеві весільні прикраси, мідне сарі, весільні сукні у помаранчевому відтінку.

You only live once («Ти живеш тільки раз»). У 2023 році бумери та представники покоління X планують грандіозні святкування важливих подій, від вечірок з нагоди 100-річчя до святкування 50-річчя. Більше років — більше приводів для вечірок. На платформі збільшилась кількість запитів про ідеї для святкування 100-річчя, золотої ювілейної вечірки, ідеї для оздоблення печива до 50-річчя та оформлення вечірки з нагоди 80-річчя та срібного 25-річчя.

Дім

Душ перемагає ванну – 2023 буде присвячений рутині прийняття душу. Покоління X та бумери перетворять це на ритуал наступного року, на пошук бомбочок для душу та домашніх спа-ван. На платформі збільшилась кількість запитів про естетику прийняття душу, бомбочки для душу, домашні спа-ванни, ідеї для душу без дверей та інше.

Модний дім — 2023 року люди знайдуть нові способи вшанувати старі речі у своїх будинках. Ці пошуки допомагають людям поєднувати вінтажні, часто успадковані речі, із сучасним стилем. Завдяки бумерам та поколінню X, що підтримує ці тенденції, антикваріат ніколи не виглядав так шикарно.

Грибні кімнати. У 2023 році покоління Z та бумери звільнять місце для дивного дизайну, грибного декору та фентезі-арту у своїх священних просторах. На платформі збільшились запити про фентезі-грибне мистецтво, химерний декор будинку, дивні спальні, химерні шпалери.

Зелене життя процвітає, але 2023 року люди піднімуть охорону водних ресурсів на новий рівень. Бумери та покоління X по всьому світу, очевидно, будуть інвестувати у збір дощової води, бочки для дощової води та посухостійкі ландшафти, щоб природно зробити свої будинки більш стійкими.

Благополуччя

З’являються альтернативи розмовної терапії, такі як експресивне мистецтво та музична терапія, а також ведення художнього щоденника, яке виросло в колосальні 37 разів. Покоління Z та мілініали просувають цю тенденцію, шукаючи нові, творчі способи роботи над собою.

У 2023 році люди поміняють свої екрани на розтяжку, а столи — на віджимання. Ці примітивні тренування пропонують людям відкласти телефони та зосередитися на поставі. Покоління X та міленіали підтримують цю тенденцію. Вправи на мобільність, вправи для шиї, на мобільність колін та бедер стали найпопулярнішими пошуковими запитами.

Розваги

У цьому році пануватиме рейв-культура. У міру того, як представники покоління Z та міленіали відновлюються після більш ніж дворічної ізоляції, вони захоплять нічні клуби, склади та будинки для вечірок по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео