29 Гру 2022, 12:59

Святкова кампанія алкогольного бренду підтримала ЛГБТК-спільноти

Цей рік був знаменним для світового виробника напоїв Diageo, який запустив кілька ініціатив щодо підтримки ЛГБТК+ спільнот. Ця робота продовжилася і у святковий сезон, цього разу з брендом шотландського віскі J&B Rare, який запустив іспанську святкову кампанію, спрямовану на підтримку трансгендерних людей у час їхнього переходу.

Ця кампанія проводиться в той час, коли права квір- та трансгендерних людей знаходяться під загрозою, а підтримка спільноти з боку брендів та зіркових амбасадорів піддається ретельному аналізу. Нещодавно це було помічено у зв’язку з чемпіонатом світу з футболу 2022 року в Катарі, де прав ЛГБТК+ не існує. Через це (та інші проблеми) країна-організатор і ті, хто просуває турнір, зазнали критики з боку правозахисних груп.

Трихвилинний святковий ролик під назвою «She, un cuento de J&B»(«She, a J&B Tale»), був випущений в останній тиждень листопада в Іспанії креативним агентством El Ruso de Rocky і продюсерською компанією Agosto.

Мета фільму — зрозуміти трансгендерні спільноти і дати їм можливість висловитись у такий важливий момент їхнього життя.

Пояснюючи мету фільму, Урсула Мехіа-Мелгар, директор з маркетингу в Південній Європі компанії Diageo, сказала: «Ми, співробітники J&B, хочемо, щоб кожен міг вільно відзначати свята, показуючи реальність, з якою стикаються тисячі людей, у тому числі представники ЛГБТІК+, які шукають безпечний простір, щоб бути і проявляти себе відкрито, але також і для сімей, які часто також страждають від відсутності тих близьких, які через їхню гендерну ідентичність або сексуальні уподобання не присутні на святкуваннях».

«У рамках постійного прагнення Diageo до створення більш справедливого та інклюзивного суспільства для нас є велика честь підтримувати архів, який прагне зміцнити це найважливіше почуття приналежності та зв’язку для спільноти», — прокоментував Конор Браун, голова Diageo’s Rainbow.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео