Subaru створив гострий соус, щоб передати характеристики нового спорткару
11 Сер 2022, 17:10

Subaru створив гострий соус, щоб передати характеристики нового спорткару

Спортивні автомобілі завжди були синонімом чогось «спекотного». Щоб просунути цю концепцію на крок уперед, Subaru додав жару, випустивши гострий соус разом зі своїм новим спорткаром BRZ.

Цього разу замість звичайної реклами автовиробник запропонував фанатам спробувати соус.

Гері Сапплтон, директор з маркетингу та бренд-менеджменту Subaru Canada, зазначив, ідея створення гострого соусу виникла тому, що хотіли передати «захоплюючі характеристики і стиль» нового автомобіля.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цікаво, що, за даними LBB Online, клієнти, які візьмуть пляшку гострого соусу BRZ, знайдуть QR-код, який дозволить їм перейти у світ доповненої реальності.

Йому буде доручено провести абсолютно новий BRZ вуличною трасою, зібравши якнайбільше перцю чилі за хвилину.

https://www.youtube.com/watch?v=uq7mlU2qaDo&ab_channel=SubaruCanada

Розкажіть друзям про новину