Subaru створив гострий соус, щоб передати характеристики нового спорткару
11 Сер 2022, 17:10

Subaru створив гострий соус, щоб передати характеристики нового спорткару

Спортивні автомобілі завжди були синонімом чогось «спекотного». Щоб просунути цю концепцію на крок уперед, Subaru додав жару, випустивши гострий соус разом зі своїм новим спорткаром BRZ.

Цього разу замість звичайної реклами автовиробник запропонував фанатам спробувати соус.

Гері Сапплтон, директор з маркетингу та бренд-менеджменту Subaru Canada, зазначив, ідея створення гострого соусу виникла тому, що хотіли передати «захоплюючі характеристики і стиль» нового автомобіля.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Цікаво, що, за даними LBB Online, клієнти, які візьмуть пляшку гострого соусу BRZ, знайдуть QR-код, який дозволить їм перейти у світ доповненої реальності.

Йому буде доручено провести абсолютно новий BRZ вуличною трасою, зібравши якнайбільше перцю чилі за хвилину.

https://www.youtube.com/watch?v=uq7mlU2qaDo&ab_channel=SubaruCanada

Розкажіть друзям про новину