Стримінги Walt Disney обігнали Netflix за кількістю підписок – UPD
12 Сер 2022, 10:29

Стримінги Walt Disney обігнали Netflix за кількістю підписок – UPD

Загальна кількість передплат Walt Disney, а це три стримінги Disney+, Hulu та ESPN+, склала 221,1 мільйона за третій фінансовий квартал компанії, що закінчився в червні. Це був великий успіх для Disney+.

Він також обігнав Netflix за загальною кількістю підписок. Нещодавно Netflix повідомив про 220,67 мільйонів передплатників по всьому світу. Основна відмінність у тому, що Netflix не має пакетів.

У третьому кварталі року до Disney+ долучилися понад 14 мільйонів нових підписників, зокрема й через успіх серіалів «Обі-Ван Кенобі» та «Міс Марвел».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім того, з грудня 2022 року стрімінги від Disney піднімають щомісячну оплату, а також запускають новий формат підписки з рекламою. Однією з причин таких змін назвали посилення конкуренції серед інших сервісів і частковий вихід з ринку росії.

Disney може втратити частину підписників після поразки у боротьбі за права на трансляцію крикету в Індії, де базується більша частина передплатників Disney+.

Таким чином, цифри можуть змінюватися, але припливи та відливи показують, наскільки нестабільний стрімінговий бізнес.

Netflix, визнаний лідер, викликав хвилю занепокоєння несподіваною втратою 200 000 передплатників у першому кварталі 2022 року і попередив про потенційно серйознішу втрату в наступному кварталі до 2 мільйонів. Коли він вийшов із втратою трохи менше 1 мільйона передплатників, це частково розглядалося як перемога. Це була найбільша втрата в історії компанії (частково її врятував четвертий сезон «Дивних див», який вийшов у травні).

Гігант також знаходиться в процесі розгортання рівня стрімінгової передачі з підтримкою реклами.

Акції ЗМІ виросли сьогодні разом із ширшими ринками. Акції Disney зросли майже на 5%, а акції Netflix залишилися без змін післяпродажних торгів. Disney оголосила свої квартальні показники одразу після закриття ринку.

UPD: Останніми днями ЗМІ по всьому світу пишуть, що Disney обігнав Netflix за кількістю передплатників. Це неправда, і неточність уже виправлено. Disney повідомила про 221 мільйон підписок, а не передплатників (Netflix у своїх звітах посилається на передплатників). Як пише NYT, коли користувач підписується на так званий «пакет», Disney зараховує цю людину 3 рази (Disney+, Hulu та ESPN+). Variety, навпаки, нагадує нам, що, на жаль, ми не можемо тут робити порівняння, оскільки Disney не надав кількість передплатників без дублювання. Netflix досі залишається найбільшим стрімінговим сервісом у світі за доходами, залученням користувачів і кількістю передплатників.

Розкажіть друзям про новину