Starbucks створить NFT, що надають ексклюзивні привілеї клієнтам
05 Тра 2022, 11:59

Starbucks створить NFT, що надають ексклюзивні привілеї клієнтам

Тепер і компанія Starbucks занурюється у світ NFT, які, на її думку, «створюють розширену модель спільного володіння для лояльності, пропозицій унікального досвіду, створення спільноти, розповіді історій та залучення клієнтів».

Крім того, що це символ художнього самовираження, який, за словами Starbucks, може включати «співпрацю світового класу» з новаторами та популярними брендами. Клієнти зможуть придбати унікальні NFT у Starbucks і використовувати їх для отримання особливого доступу до можливостей та привілеїв, пов’язаних зі Starbucks.

Що, якби Starbucks змогла створити нову глобальну діджитал спільноту — спільноту, яка визначається співпрацею, досвідом та спільною власністю, все навколо буде зосереджено навколо кави, а потім, можливо, розшириться на багато інших сфер, у яких Starbucks грала протягом багатьох років як кав’ярня; мистецтво, музика, книги та не тільки?

Компанія заявила, що це природне продовження інших її ініціатив, заснованих на технологіях, таких як мобільне замовлення, Wi-Fi у магазині та програма Starbucks Rewards.

Нова платформа, яку буде запущено в кінці цього року, називається Starbucks Digital Community Web3.

«Ця спільнота ще більше зміцнить бренд Starbucks, привабить наших партнерів, і ми очікуємо, що вона сприятиме розвитку нашого бізнесу», – заявив у вівторок директор з маркетингу Starbucks Бреді Брюер.

Брюер додав, що Starbucks «робить усвідомлений вибір, щоб побудувати спільноту на екологічно стійких платформах Web3».

Звичайно, будь-який проект NFT буде супроводжуватися питанням про його екологічні наслідки, і, як бренд, що відстоює сталий розвиток як одну зі своїх основних практик, компанія пообіцяла, що в ній будуть представлені лише колекції на блокчейнах, які «узгоджуються» з її екологічно чистими зобов’язаннями.

Покупці можуть очікувати, що перша колекція, натхненна кавовим мистецтвом та розповіддями історій, буде випущена наприкінці цього року, і бренд заявив, що планує використати «поетапний підхід» до релізів.

Розкажіть друзям про новину