Coca-Cola представляє свою першу глобальну рекламну кампанію для свого бренду Sprite. Heat Happens з’явиться на 200 ринках разом з новим логотипом і візуальним оформленням Sprite. Кампанія створена з нуля командою Open X нової мережі WPP.
Згідно з The Drum, маркетингова ініціатива вперше дебютує в США та Індії цього місяця.
На банках і пляшках Sprite розташований мінімалістичніший логотип, що зробило його більш розбірливим.
Крім того, бренд приділив особливу увагу екологічності та поступово відмовився від своїх культових зелених пляшок, замінивши їх прозорими, які легше переробляти. Ці пляшки також зроблені з нагадуванням “перероби мене”.
Щоб просувати свій новий імідж, Sprite представила кілька рекламних роликів, орієнтованих на споживачів покоління Z.
Бренд визнає, що споживачі покоління Z живуть на планеті, яка «гаряча, ніж будь-коли», і сподівається, що ці цікаві гумористичні ролики стимулюватимуть взаємодію та «принесуть полегшення» під час спеки.
Загалом Sprite є головним пріоритетом для гіганта з виробництва напоїв, оскільки бренд вартістю 20 мільярдів доларів продовжує суттєво зростати. Наприклад, на ринку США продажі торгової марки Sprite у доларах зросли на 8% у 2021 році та на 18% до березня 2022 року, згідно з даними Beverage Digest.