Соліст Måneskin оспівав привабливість італійців у ролику Maserati
17 Кві 2024, 10:53

Соліст Måneskin оспівав привабливість італійців у ролику Maserati

Фронтмен гурту Måneskin Даміано Давід став обличчям кампанії «It turns you on» автомобільного бренду Maserati.

У ролику співак випробовував нові автомобілі Maserati GranTurismo Folgore, GranCabrio Folgore і Grecale Folgore, а також розповів про те, що означає бути італійцем. Відео сповнене витонченим, але легким італійським духом, яким захоплюються і який люблять в усьому світі.

«Це питання енергії, яку ми передаємо. Я маю на увазі, ви коли-небудь помічали, коли заходите в якесь місце… як на нас дивляться? Всі закохуються в нас. Всі хочуть бути схожими на нас. Може, це через те, як ми виглядаємо? Як ми рухаємося… Або, можливо, через те, як ми живемо… Ми приносимо позитив навколо себе», — сказав Даміано.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Концепція ролика була створена комунікаційною агенцією Naïve, а виробництвом займалася продакшн-компанія Buddy Film.

Кампанія проходить у диджитал, соціальних мережах, підключеному ТБ, зовнішній рекламі та друкованих носіях.

Розкажіть друзям про новину