Snapchat дозволить дослідити будинок з привидами за допомогою AR-об’єктивів
09 Жов 2023, 13:38

Snapchat дозволить дослідити будинок з привидами за допомогою AR-об’єктивів

На честь Геловіну Snapchat дебютує із загадковою серією контенту «Phantom House», яка дозволить глядачам слідувати за трьома креаторами, які намагаються втекти з будинку з привидами.

Ця кампанія з’явиться на вкладках «Чат», «Камера», «Історії» та «Spotlight» у Snapchat. У щотижневих серіях будуть представлені три Snapchat-зірки: креатори Тоні Толкс, Софі Доссі та Ezee (Яньян Де Хесус).

Snapchat співпрацював з продакшн-компанією Secret Level над створенням, режисурою та монтажем історії «Phantom House».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Під час перегляду серій глядачі зможуть використовувати AR-об’єктиви, щоб досліджувати будинок з привидами, знаходити підказки, пов’язані з головоломками серіалу, і, зрештою, допомогти Snapchat-зіркам втекти.

Об’єктив «Phantom House» дозволить глядачам оглянути будинок з привидами, а об’єктив «Painting Room» — шукати у віртуальній картинній кімнаті всередині будинку з привидами приховане повідомлення, яке послужить підказкою, щоб допомогти зіркам втекти. Об’єктив «Tic Tac Toe» дозволить зіграти у віртуальну гру «Хрестики-нулики» проти привида, щоб отримати підказку до головоломки.

«Ми хотіли створити унікальний досвід для користувачів Snapchat, який підтримував би у них дух Геловіну протягом усього жовтня, — сказав Ерік Болдвін, виконавчий креативний директор Snap Inc. — І ми знаємо, що користувачі люблять взаємодіяти зі Snapchat-зірками через справжній зв’язок з ними один на один».

Snapchat оживить віртуальний світ «Phantom House» у Нью-Йорку, починаючи з 16 жовтня. Крім того, ввечері 18 жовтня компанія прийме клієнтів та партнерів на закритому заході, де вони зможуть зануритися в атмосферу «Phantom House» наживо.

Розкажіть друзям про новину