«Сільпо» відкрив «емоційний» супермаркет про почуття
14 Жов 2022, 16:23

«Сільпо» відкрив «емоційний» супермаркет про почуття

У Рівному з 14 жовтня починає працювати новий дизайнерський супермаркет «Сільпо» у ТРЦ Happy Mall за адресою вул. Сергія Бачинського, 5. Це четвертий «Сільпо» у Рівному.

Відкриття магазину почали готувати ще до повномасштабного вторгнення. На концепцію «емоційного» супермаркету нас надихнула, зокрема й назва торгового центру. Ми вирішили – цей магазин має бути про почуття, любов, щастя і вдачу. Враховуючи події останнього тижня, це відкриття мало б бути емоційним інакше… Але ми таки закінчили роботу над деталями і відкриваємо супермаркет. За останні місяці українці пережили і продовжують відчувати неймовірну кількість емоцій. Тому з нагоди відкриття ми вирішили ще й спробувати описати різні барви почуттів і започаткували словник нових емоцій.

Інтер’єр магазину є яскравим та барвистим. Посеред торгового залу створена інсталяція з повітряних куль з простими мріями про приємні та теплі почуття. В овочевому відділі розміщена інсталяція фігур чоловіка та жінки, які перебувають у вихорі своїх думок та переживань. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Над островом «Лавки традицій» виконана підвісна стеля з композицією з чотирилистої конюшини — головного талісмана удачі. А у відділі випічки інтегровані фігурки дрібних крафтярів – яскравим нагадуванням майстрів, які щодня віддано випікають смачні багети та хлібці. Касові номерки виконані у вигляді котиків «Манекі неко», що з японської дослівно перекладається як «приманливий кіт». Зазвичай це знак фортуни у східних культурах. Тільки в нашому випадку ці котики схрещують пальчики на успіх і показують жест “OK” та “Кохання”.

У новому «Сільпо» площею 1523 квадратних метри представлені спеціальні атмосферні зони: випічка від «Крафтярів» із гречаним багетом, риба власного виробництва, гаряча піца, яку готують прямо в торговельному залі, та своя кондитерська. Вправні кортадори підготують найтоншу нарізку витриманого іспанського хамона.

Розкажіть друзям про новину