SHOTS створили кампейн Lacmi для 6 країн Європи
11 Жов 2024, 11:00

SHOTS створили кампейн Lacmi для 6 країн Європи

Вперше за три роки бренд шоколаду Lacmi виходить з новим креативом у шести країнах Європи. Попередня комунікація будувала знання і спонукала спробувати новинку, тепер задача ще більш амбітна — стати улюбленим шоколадом, який купують регулярно і суттєво потіснити лідера ринку. 

Завдання з багатьма зірочками, за яке взялись SHOTS. І розповіли детальніше про процеси.

Перший челендж, з яким ми стикнулись ще на етапі опитувань — це культурні відмінності різних країн. У когось моветоном вважається їсти шоколад в публічних місцях. Для когось шоколад — це про чіл і релакс, коли повертаєшся з роботи додому. Десь його зберігають в холодильнику, а десь тумбочці. І всі ці особливості впливали на те, що ми можемо або не можемо показувати. Бо важливо, щоб всі шоколюби впізнали себе в рекламі. Тож ми зрозуміли, що шоколад — це про емоцію. І важливо не стільки те, як ти його їсиш, а що при цьому відчуваєш. Задоволення спільне для всіх. І Lacmi спейс став його метафорою. Світ насолоди, в який переноситься кожен після Lacmi кусь.
Стас Качановський
креативний директор SHOTS

В ролику немає класичного демо. Lacmi — бешкетник за своїм характером і новатор серед шоколаду. Тому SHOTS зламали систему та інтегрували демо частину в ігрову. Весь спейс — одна смачна демонстрація продукту, у якій є шоколадні водоспади, річки, левітуючі шматочки і навіть шоколадні пташки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Один із найбільших творчих викликів проєкту — створення шоколадного світу. Тому деталі SHOTS почали продумувати ще на етапі агентського аніматику.

Втіленням займався продакшн Electric Ship Films разом зі студією комп’ютерної графіки М1Х. У цілому постпродакшн ролику для Lacmi зайняв 2 місяці кропіткої роботи.

Були і складнощі перекладу, однак ролик вдалось адаптувати на всі шість країн.

Проєкт вийшов інтернаціональним. Ідею ми вигадали в Україні, ролик знімали у Грузії, режисер приїхав з Британії, а запуститься кампейн в Латвії, Литві, Румунії, Болгарії, Грузії та Молдові. Ми робили окрему озвучку в кожній з країн з різними студіями. Зате тепер ми знаємо як сказати «Lacmi кусь» п’ятьма мовами і майже навчились розуміти британський акцент режисера.
команда SHOTS

Розкажіть друзям про новину