SHOTS створили кампейн Lacmi для 6 країн Європи
11 Жов 2024, 11:00

SHOTS створили кампейн Lacmi для 6 країн Європи

Вперше за три роки бренд шоколаду Lacmi виходить з новим креативом у шести країнах Європи. Попередня комунікація будувала знання і спонукала спробувати новинку, тепер задача ще більш амбітна — стати улюбленим шоколадом, який купують регулярно і суттєво потіснити лідера ринку. 

Завдання з багатьма зірочками, за яке взялись SHOTS. І розповіли детальніше про процеси.

Перший челендж, з яким ми стикнулись ще на етапі опитувань — це культурні відмінності різних країн. У когось моветоном вважається їсти шоколад в публічних місцях. Для когось шоколад — це про чіл і релакс, коли повертаєшся з роботи додому. Десь його зберігають в холодильнику, а десь тумбочці. І всі ці особливості впливали на те, що ми можемо або не можемо показувати. Бо важливо, щоб всі шоколюби впізнали себе в рекламі. Тож ми зрозуміли, що шоколад — це про емоцію. І важливо не стільки те, як ти його їсиш, а що при цьому відчуваєш. Задоволення спільне для всіх. І Lacmi спейс став його метафорою. Світ насолоди, в який переноситься кожен після Lacmi кусь.
Стас Качановський
креативний директор SHOTS

В ролику немає класичного демо. Lacmi — бешкетник за своїм характером і новатор серед шоколаду. Тому SHOTS зламали систему та інтегрували демо частину в ігрову. Весь спейс — одна смачна демонстрація продукту, у якій є шоколадні водоспади, річки, левітуючі шматочки і навіть шоколадні пташки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Один із найбільших творчих викликів проєкту — створення шоколадного світу. Тому деталі SHOTS почали продумувати ще на етапі агентського аніматику.

Втіленням займався продакшн Electric Ship Films разом зі студією комп’ютерної графіки М1Х. У цілому постпродакшн ролику для Lacmi зайняв 2 місяці кропіткої роботи.

Були і складнощі перекладу, однак ролик вдалось адаптувати на всі шість країн.

Проєкт вийшов інтернаціональним. Ідею ми вигадали в Україні, ролик знімали у Грузії, режисер приїхав з Британії, а запуститься кампейн в Латвії, Литві, Румунії, Болгарії, Грузії та Молдові. Ми робили окрему озвучку в кожній з країн з різними студіями. Зате тепер ми знаємо як сказати «Lacmi кусь» п’ятьма мовами і майже навчились розуміти британський акцент режисера.
команда SHOTS

Розкажіть друзям про новину