ШІ зробив психологічні страждання видимими у ролику про медичне страхування
19 Жов 2022, 12:02

ШІ зробив психологічні страждання видимими у ролику про медичне страхування

Психологічний біль невидимий для ока і тому часто незрозумілий стороннім. У Всесвітній день психічного здоров’я, страхова компанія Helan Health Insurance запустила нову кампанію під назвою See My Pain. Вона дає людям, які страждають на проблеми психічного здоров’я, безпрецедентний шанс зробити їхній невидимий біль видимим за допомогою штучного інтелекту. Щоб оточуючі справді могли бачити та розуміти, що ці люди відчувають.

Ніхто не може сказати, чи хтось страждає депресією, тривожним розладом або будь-яким іншим психічним захворюванням, просто глянувши на нього. Душевні страждання – це реальна проблема. У дослідженні Sciensano кожен третій бельгієць сказав, що він психічно нездоровий. Двадцять відсотків учасників називають ці почуття «депресією», а кожен десятий бельгієць страждає на справжні психічні розлади.

Так народилася ініціатива щодо візуалізації душевного болю. Разом із психологом люди, які страждають від проблем із психічним здоров’ям, описали, на що схожий їхній біль. Штучний інтелект використав ці описи для створення унікальних зображень. Логарифми, неупереджені і без будь-яких попередніх знань про людину або її психологічні страждання, потім створюють образи душевного болю учасників.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Результати були сприйняті з великою кількістю емоцій, як у самих учасників, так і у друзів та близьких. Нарешті, їхні близькі можуть бачити і розуміти їхній щоденний біль і страждання.

Розкажіть друзям про новину