Щупальця, велика голова та три серця: ролик показав, що буде, якщо з’їсти м’ясо восьминога
20 Жов 2022, 16:33

Щупальця, велика голова та три серця: ролик показав, що буде, якщо з’їсти м’ясо восьминога

PETA (Люди за етичне поводження з тваринами) — організація, що веде боротьбу за права тварин, давно відома тим, що використовує шокуючу рекламу для підвищення поінформованості про права тварин. Однак її нова кампанія використовує інший підхід — чорний гумор для боротьби за права восьминога.

Восьминогів іноді називають «Ейнштейнами моря», тому що вони вважаються найрозумнішими з молюсків, але, за даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, їх кількість зменшується через полювання на них. PETA подала петицію, щоб зупинити першу у світі комерційну ферму з розведення восьминогів, контроверсійну розробку на Канарських островах в Іспанії, метою якої є виробництво 3000 тонн м’яса восьминогів до 2026 року.

Щоб привернути увагу до петиції, реклама PETA, створена агентством Grey London у стилі наукової фантастики. Фільм пародіює науково-фантастичний серіал 1970-х років і зображує явище під назвою Октопрокляття, якому піддається будь-яка людина, яка наважується з’їсти восьминога.

https://www.youtube.com/watch?v=9XxG5QOb6lU&ab_channel=ADdictive

«Кажуть, що якщо ти з’їси восьминога, то будеш проклятий», — попереджає зловісний голос за кадром, перш ніж показати, як це може проявитися: три серця, що б’ються, блакитна кров, голова, яка збільшується до розмірів восьминога, очі молюска, або навіть здатність виділяти чорнило.

«Восьминоги — надзвичайно розумні та чутливі істоти. Якщо ти їх їсиш, ти фактично канібал», — прямо робить висновок голос за кадром. «Залишайтеся людиною. Не їжте восьминогів».

Це вперше, коли Grey працює з PETA. Режисер комедії Джефф Лоу зняв рекламу через продюсерську компанію Biscuit Filmworks.

Крім фільму, кампанія представлена зовнішньою та друкованою рекламою, а також мемами у соцмережах.

«Гумор був троянським конем, який приніс важливе повідомлення. Замість того, щоб показати трагедію, ми вирішили повідомити про серйозну проблему менш серйозним способом. Ось як ми дійшли цієї ідеї, або як ідея прийшла до нас», — йдеться у заяві креативників Grey London Цезаря Хершковича та Олександра Василя. «Це може виглядати як рекламна кампанія, але Октопрокляття, очевидно, є реальним. Найкраще, що ви можете зробити, це перестати їсти восьминогів, щоб убезпечити себе, і поділитися фільмом зі своїми близькими, щоб вони не перетворилися на головоногих молюсків. На момент написання цієї статті не було відомих ліків».

«Щороку сотні тисяч цих розумних істот вбивають жорстокими способами заради їжі. Оскільки часто буває важко донести до людей ці прості факти, PETA співпрацює з Grey London, щоб дати глядачам їжу для роздумів та спонукати їх виявляти доброту до цих тварин, прибираючи їх зі своїх тарілок», — сказала Ванесса Йоханссон, керівниця проекту проти видової дискрімінації PETA

Розкажіть друзям про новину