«Що далі?»: білборди Reuters закликали до думок про найважливіші проблеми світу
05 Гру 2022, 11:51

«Що далі?»: білборди Reuters закликали до думок про найважливіші проблеми світу

Маркетингова та комунікаційна компанія VMLY&R представила нову зовнішню діджитал кампанію на підтримку глобального форуму лідерів Reuters — Reuters NEXT, що проходив у Нью-Йорку 30 листопада та 1 грудня.

Кампанія «What’s Next?» використовує серію провокативних питань і потужних зображень, що наводять на роздуми, щоб запитати публіку та відвідувачів заходу «Що далі?» з нагальних проблем, таких як світова торгівля, інфляція, лідерство та свобода слова.

На глобальному форумі Reuters збираються генеральні директори, світові лідери, політики, новатори, а також представники молоді та громадських діячів, щоб надихати, стимулювати дії, прискорювати інновації для кращого майбутнього. Reuters використав своє глобальне охоплення для висвітлення тем з різних точок зору, використовуючи пристрасть, досвід і знання, щоб прокласти новий шлях вперед.

Серію зображень для кампанії було створено у співпраці з відомим художником Джастіном Метцем, який використовував монтаж та комп’ютерну графіку для створення графічних зображень, що відображають цілком реальні питання, що стоять сьогодні перед світом.

«Це наша друга кампанія для Reuters, яка продовжує спиратися на нашу усталену платформу «The Source». Щоб представити Reuters NEXT, ми були дуже раді працювати з Джастіном Метцем над створенням серії відповідних візуальних ефектів, які відображають дискусії, що наводять на роздуми на форумі. Відомий своїми провокаційними редакційними обкладинками він допоміг вдихнути життя в наші концепції», — сказав Марк Роалф, голова VMLY&R London.

«Reuters NEXT надає світовим лідерам та прогресивним мислителям платформу для обміну думками та спільної роботи над вирішеннями найважливіших глобальних проблем, з якими сьогодні стикається наш світ. Ця захоплююча робота з підтримки Reuters NEXT справді втілює у собі важливі питання, над якими ми працюватимемо під час заходу», — сказав Буддхіка Еміс, старший директор з маркетингу Reuters.

Розкажіть друзям про новину