Платформа Pinterest об’єдналася з креативним агентством Funworks у кампанії, метою якої є інформування людей про те, як вони можуть використовувати такі функції Pinterest, як дошка оголошень та пошук, щоб стати найкращими дарувальниками.
Pinterest заявив, що кампанія знайомить з персонажами, що роблять погані подарунки, і показала, як невелика думка, разом з натхненням від платформи, може допомогти, додавши, що люди, які роблять хороші подарунки, мають «чит-код», які переглядають дошки від їх родини та друзів, або вводить свої інтереси в пошук та натискає «Shop».
Серія з п’яти роликів буде показана на телебаченні, онлайн-відео, соціальних мережах до 19 грудня, включаючи креторів, таких як, Шола Джинаду (MEDEAIJ), Шифа Дживані (Sincerely Shifa) і Хейлі Плоткін (Ready Set Jet Set), які використовуватимуть піни-ідеї, щоб поділитися своїми історіями про те, як дошки Pinterest та пошук стають лайфхаками для відмінних подарунків.
Директор з маркетингу Pinterest Андреа Маллард сказала: «Швидше за все, правильний подарунок захований на видному місці в Pinterest, тому вважайте цю кампанію рекламним оголошенням для людей, які роблять подарунки, що втомилися, яким потрібна надійна зачіпка».