На цьому тижні Amazon представив пару нових комедійних роликів, натхненних Шекспіром, для просування своїх святкових розпродажів.
Рекламні ролики додають середньовічний відтінок класичному зразку незграбних та напружених сімейних зборів на честь Дня подяки, зводячи знаменитих ворогуючих Монтеккі та Капулетті разом до сезонних свят.
«Збирати родичів на Різдво може бути трохи ніяково», — звучить в одному з роликів.
На щастя, нещасні закохані Ромео та Джульєта подумали наперед. Вони заощадили великі гроші, коли купили позолочений караоке-мікрофон під час розпродажу Amazon у Чорну п’ятницю. І конфлікту сімей вдалося уникнути.
Шекспірівські Ромео та Джульєтта – не перші легендарні персонажі, що з’явилися в рекламній кампанії Amazon цього року. Минулого місяця, напередодні Хелловіна, компанія запустила ролик у тому ж стилі та структурі за участю Червоної Шапочки, яка перетворила вовка на грайливе цуценя за допомогою іграшки, яку вона купила на Amazon. Ролик був особливо популярний та набрав понад 5,6 млн. переглядів на YouTube.
Сезонні маркетингові зусилля Amazon йдуть повним ходом. Раніше цього місяця компанія представила зворушливий святковий ролик режисера, володаря премії «Оскар», Тайки Вайтіті під назвою «Joy is Made», в якому тато здійснив мрію доньки, що була закохана у різдвяну снігову кулю.