Протягом багатьох років Apple знаходила безліч способів відсвяткувати Китайський Новий рік за рахунок підвищеного потенціалу своїх продуктів, в основному iPhone. Цього року бренд дослідив людяність за святковою традицією, китайською оперою.
Напередодні свята 22 січня Apple запустив нову рекламну кампанію із зворушливим короткометражним фільмом, повністю знятим на iPhone 14 Pro. Він був створений у співпраці з креативним агентством TBWA\Media Arts Lab Shanghai. Короткометражний фільм «Through the Five Passes» розповідає історію кохання людини до опери та сили стійкості. За допомогою ролика Apple наголошує на впливі, який китайська опера зберігала протягом усієї історії, починаючи з першої династії Імператорського Китаю.
Крім основного фільму Apple випустила окремий закулісний погляд на те, як ця форма мистецтва була відображена на iPhone 14 Pro. Ролик показує, як колір та рух традиційної китайської опери стали ідеальною темою для демонстрації можливостей захоплення функцій iPhone 14 Pro та iPhone 14 Pro Max, зокрема режимів «Дія», «Низьке освітлення» та «Кінематографічний».
Для Apple, яка постійно здійснює кінематографічні зусилля, такі як кампанія «The Comeback» 2022 року, китайський Новий рік — це шанс пов’язати бренд із відомими азіатськими талантами.
Цього року компанія стала шостим рекламним роликом бренду, присвяченим святу.