У надії прославити красу незалежно від раси, статі, релігії чи сексуальної орієнтації, бренд бритв для гоління Estrid розробив творчу платформу, де представлено чимало відомих осіб. У короткому ролику з’явилися письменниця Флоренс Гівен, активістка і модель Манро Бергдорф, яка була першою трансгендерною моделлю у Великій Британії для L’Oréal, транс-активіст та квір Gialu Mx, бодіпозитивна інфлюенсерка Енам Азіама.
У цьому ролику глядачі бачать, як герої підстригають моноброви, демонструють пахви з волоссям і гладкі ноги.
Бен Еліас, головний виконавчий директор Estrid, сказав: «Наша мета полягає в тому, щоб кожна людина відчувала, що її бачать, розуміють і представляють бренди та продукти, які, на її думку, підходять їй, незалежно від статі, сексуальної орієнтації, кольору шкіри, форми тіла чи релігії».
«Ми вважаємо, що ванна кімната може бути місцем для самопізнання, і незалежно від того, голитеся ви чи ні, наявність відповідного засобу та простору для вас є невід’ємною частиною будь-якого особистого розпорядку».
Кампанія почалася після того, як бренд оголосив, що вона буде доступна в Boots, першому рітейл магазині, що пропонує бренд у Великій Британії.
Керолайн Бореліус, директор з маркетингу бренду в Estrid, додала: «Концепція платформи народилася з нашого особистого досвіду в галузі краси та догляду за тілом, а також пошуку бренду, який достовірно представляв би нас як людей, які не визначаються статтю чи орієнтацією».
«For Human Beauty тут, щоб тримати дзеркало перед кожною людиною та захищати тих, хто переоцінює те, як може виглядати краса та фізичне вираження у світі без кордонів. Ми сподіваємося, що, у свою чергу, це допоможе нагадати людям, що всі тіла є прекрасними і що час для особистого здоров’я, незалежно від того, як це виглядає для вас, має бути для всіх».