Ролик Volkswagen зобразив перфекціоністку, яка не може відчути себе комфортно
25 Жов 2023, 11:27

Ролик Volkswagen зобразив перфекціоністку, яка не може відчути себе комфортно

Стильний рекламний ролик від Volkswagen під назвою «No Going Back» представив найвибагливішу у світі людину, коли справа доходить до сидіння.

У кінотеатрі, офісі чи на прийомі у лікаря, незалежно від форми чи розміру крісла, героїня ролика знаходить у ньому щось не так.

«Наші споживачі не повинні жертвувати якістю, незалежно від того, яким автомобілем вони керують, — сказала Рейчел Залузек, старша віце-президентка з питань клієнтського досвіду та маркетингу Volkswagen of America. — Ця кампанія говорить про якість, комфорт і цінність, які приходять з інвестиціями в такий позашляховик, як VW Taos».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«No Going Back» — це робота креативної рекламної агенції Johannes Leonardo.

«Нашою метою було розповісти переконливу історію про те, що якість не поширюється на все, чого ми прагнемо. І коли ви відчуваєте рівень якості, який пропонує Volkswagen, важко повернутися назад», — сказав Джонатан Сантана, виконавчий креативний директор Johannes Leonardo.

«Сюжетні та креативні елементи роботи працюють разом, щоб зобразити якість і майстерність, які відрізняють Taos, резонуючи з тими, хто цінує нотку стилю у своєму повсякденному житті, підкреслюючи, що доступна розкіш може бути досяжною для всіх».

Розкажіть друзям про новину