Ролик у стилі Веса Андерсона нагадав, що треба робити зі старою SIM-карткою
06 Тра 2025, 16:02

Ролик у стилі Веса Андерсона нагадав, що треба робити зі старою SIM-карткою

Мобільний оператор lifecell запустив креативний ролик до акції «Своя SIM».

У центрі сюжету дві подруги, які приходять до ювеліра з незвичайним проханням — зробити сережки із SIM-карток. У майстерні дізнаються, що є кращий варіант — перенести номер на стару картку lifecell й отримати три пакети послуг за ціною одного.

Відео оформлене у впізнаваній, характерній естетиці американського режисера Веса Андерсона. Симетрія кадру, делікатна театральність композиції та тепла кольорова гама — жовтий, синій, пастель — занурюють у затишну кінематографічну атмосферу, в якій сенс пропозиції сприймається легко та природно.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину