Телекомунікаційна компанія 2degrees запустила «NOtifications» — ініціативу з підтримки цифрового благополуччя. Кампанія, створена агенцією TBWA\NZ, розроблена в рамках проєкту «Fairer Phones Project», серії ініціатив, спрямованих на здорову поведінку.
Кампанія представляє ролик для підвищення обізнаності про масштаби проблеми та просування трьох простих порад, які можуть допомогти кожному обмежити та краще керувати своїми сповіщеннями. Кампанія була запущена під час шкільних канікул у Новій Зеландії — часу, коли багато батьків хочуть спілкуватися зі своїми підлітками.
Фільм підкреслює приголомшливий характер сповіщень, особливо для підлітків. Опитування, проведене компанією 2degrees, показало, що 46% представників покоління Z кажуть, що отримують занадто багато сповіщень, а 38% регулярно відчувають пригніченість, тривогу або паніку.
У всіх вікових групах половина новозеландців сказали, що отримують занадто багато сповіщень, а 30% не можуть зосередитися через них.
«Сповіщення постійно відволікають нас у нашому гіперзв’язаному світі, відволікаючи від того, що дійсно важливо. Зважаючи на те, що в середньому 237 сповіщень щодня приходять нашим підліткам, ця кампанія буквально проривається крізь шум, заохочуючи людей повернути контроль над своїм цифровим життям», — сказав креативний директор TBWA\NZ.
За словами розробників, метою кампанії стало створити щось, що було б актуальним, близьким і дієвим. Йдеться не лише про підвищення обізнаності, а й про зміну поведінки.