Британська медіа та телекомунікаційна компанія Virgin Media O2 хоче нагадати всім, що вона є єдиною великою британською мережею, яка не стягує додаткову плату за роумінг в ЄС, перебуваючи за кордоном.
У веселому ролику різні відпочивальники потрапили у низку драматичних ситуацій через те, що їм доводиться вимикати роумінг на своїх телефонах. Кожен з них міг би скористатися допомогою інтернету, щоб знайти дорогу чи замовити їжу в ресторані. Зрештою, на допомогу приходить талісман O2.
Саймон Гровз, директор з питань бренду та маркетингу Virgin Media O2, сказав: «Наша остання роумінгова кампанія демонструє магію, яку наші клієнти можуть відчути, подорожуючи Європою, завдяки відсутності прихованих платежів у роумінгу від O2. Кампанія втілює в життя грайливий, але корисний підхід Бабла до того, щоб показати нашим клієнтам, як вони можуть залишатися на зв’язку та користуватися своїм телефоном так само, як і вдома, уникаючи будь-яких зусиль в останню хвилину, щоб завантажити музику, знайти готель або перекласти сумнівний вибір меню!».
Шанувальники співачки Lizzo впізнають хіт співачки у всій рекламі, яка була створена агентством звукозапису VCCP London.
Річард Нотт, креативний директор креативної майстерні, додав: «Виявляється, плата за роумінг в ЄС настільки дратує, що її ненавидимо не лише ми, люди, а й маленькі сині роботи. Ось чому Бабл вирішив зробити щось з ними цього літа, щоб ми всі могли подорожувати без додаткових витрат зі своїх телефонів та шезлонгів».
Кампанія триватиме до 13 серпня на телебаченні, BVOD, в кінотеатрах, зовнішній рекламі, на радіо, YouTube, у соціальних мережах та на власних каналах.