Ролик показав невдалі моменти відпочинку туристів без інтернету
19 Чер 2023, 13:34

Ролик показав невдалі моменти відпочинку туристів без інтернету

Британська медіа та телекомунікаційна компанія Virgin Media O2 хоче нагадати всім, що вона є єдиною великою британською мережею, яка не стягує додаткову плату за роумінг в ЄС, перебуваючи за кордоном.

У веселому ролику різні відпочивальники потрапили у низку драматичних ситуацій через те, що їм доводиться вимикати роумінг на своїх телефонах. Кожен з них міг би скористатися допомогою інтернету, щоб знайти дорогу чи замовити їжу в ресторані. Зрештою, на допомогу приходить талісман O2.

Саймон Гровз, директор з питань бренду та маркетингу Virgin Media O2, сказав: «Наша остання роумінгова кампанія демонструє магію, яку наші клієнти можуть відчути, подорожуючи Європою, завдяки відсутності прихованих платежів у роумінгу від O2. Кампанія втілює в життя грайливий, але корисний підхід Бабла до того, щоб показати нашим клієнтам, як вони можуть залишатися на зв’язку та користуватися своїм телефоном так само, як і вдома, уникаючи будь-яких зусиль в останню хвилину, щоб завантажити музику, знайти готель або перекласти сумнівний вибір меню!».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Шанувальники співачки Lizzo впізнають хіт співачки у всій рекламі, яка була створена агентством звукозапису VCCP London.

Річард Нотт, креативний директор креативної майстерні, додав: «Виявляється, плата за роумінг в ЄС настільки дратує, що її ненавидимо не лише ми, люди, а й маленькі сині роботи. Ось чому Бабл вирішив зробити щось з ними цього літа, щоб ми всі могли подорожувати без додаткових витрат зі своїх телефонів та шезлонгів».

Кампанія триватиме до 13 серпня на телебаченні, BVOD, в кінотеатрах, зовнішній рекламі, на радіо, YouTube, у соціальних мережах та на власних каналах.

Розкажіть друзям про новину