Ролик мобільного оператора показав просте перенесення номера, яке б освоїли навіть коти
lifecell тримає лідерство за кількістю номерів перенесених у його мережу від інших мобільних операторів. Понад 260 тисяч українців стали абонентами «жовтого» оператора, зберігши свій старий номер з кодом.
Процедура переходу настільки проста, що навіть котики змогли б її освоїти, якби в їх лапки потрапив смартфон. А поки що пухнастики «скидають фотки» з поличок та разом з господарями переглядають кумедну рекламу від улюбленого оператора.
На старті розробки кампанії в нас дійсно був співучий настрій. Адже ми дійсно випередили інших операторів з великим відривом. Тому й пісня вийшла запальною та драйвовою. Сподіваємося, що вона разом з нашими послугами мотивує ще більше абонентів приєднатися зі своїми номерами до мобільної мережі lifecell.
Над ідеєю рекламного ролика працювала інхаус-команда lifecell.
4 червня MRKTNG MRTHN 2025
У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!