Ролик мобільного оператора показав просте перенесення номера, яке б освоїли навіть коти
lifecell тримає лідерство за кількістю номерів перенесених у його мережу від інших мобільних операторів. Понад 260 тисяч українців стали абонентами «жовтого» оператора, зберігши свій старий номер з кодом.
Процедура переходу настільки проста, що навіть котики змогли б її освоїти, якби в їх лапки потрапив смартфон. А поки що пухнастики «скидають фотки» з поличок та разом з господарями переглядають кумедну рекламу від улюбленого оператора.
На старті розробки кампанії в нас дійсно був співучий настрій. Адже ми дійсно випередили інших операторів з великим відривом. Тому й пісня вийшла запальною та драйвовою. Сподіваємося, що вона разом з нашими послугами мотивує ще більше абонентів приєднатися зі своїми номерами до мобільної мережі lifecell.
Над ідеєю рекламного ролика працювала інхаус-команда lifecell.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.