Роккі знову пробіг вулицями Філадельфії у ролику букмекерської компанії
22 Сер 2022, 15:02

Роккі знову пробіг вулицями Філадельфії у ролику букмекерської компанії

Відроджуючи один із найбільш знакових моментів кіно за участю всіма улюбленого героя та чемпіона з боксу Роккі Бальбоа в сучасній інтерпретації, букмекерська компанія Ladbrokes робить великі ставки.

У рекламному ролику Сільвестр Сталлоне бере участь у передматчевому марафонському забігу у фільмі «Роккі 2» незадовго до матчу-реваншу з Аполло Крідом, де за ним йдуть ті, кого він зустрічає на своєму шляху. Це було переосмислено з використанням як старих, так і нових кадрів, щоб показати сучасний натовп, що приєднується до забігу. Від жокеїв на конях до гімнастів, футболістів та багатьох інших спортсменів.

За оцінками Selected Works, які брали участь у виробництві, було витрачено 15 000 годин на спецефекти для ролика.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик створений агентством Neverland і є продовженням реклами бренду для чемпіонатів Європи та Прем’єр-ліги УЄФА.

Джеймс Кеннеді, директор з маркетингу бренду Entain у Великій Британії, охарактеризував кампанію як «неймовірно складну та захоплюючу».

Він додав: «Відповідно до нашої концепції «We Play Together» ми забезпечуємо Ladbrokes більше розваг та спільних вражень — і нам подобається робити це несподіваними способами. Ця сцена — одна з найкультовіших в історії кіно, а персонаж Роккі Бальбоа — легенда кіноекрана, тому змішувати речі з цим шматочком магії кіно було дуже весело».

Джон Форсайт, засновник та виконувач обов’язків виконавчого креативного директора агентства Neverland, додав: «Я навіть не можу передати, скільки часу, майстерності та навичок пішло на створення цього. Це встановлює нову планку у кіновиробництві».

Оскільки засоби масової інформації перебувають у веденні медіа-агентства the7stars, кампанія розпочалася у Великобританії 19 серпня, за день до бою Ентоні Джошуа проти Олександра Усика. Вона також з’явиться під час футбольних матчів Прем’єр-ліги на Sky та BT Sport у ті самі вихідні, а кульмінацією стане поява наприкінці матчу “Манчестер Юнайтед” – “Ліверпуль” 22 серпня.

Ролик також транслюватиметься на YouTube, Amazon і на Channel 4.

Розкажіть друзям про новину