Різдвяну рекламу про бездомність зняли на камеру дверного дзвінка
26 Гру 2022, 16:17

Різдвяну рекламу про бездомність зняли на камеру дверного дзвінка

Святкова кампанія цього року від організації, яка бореться з бідністю, United Way Halifax примітна з низки причин: її повністю знято на камеру дверного дзвінка Ring, її зірки — волонтери, а не актори, і на її створення пішов щонайменше рік.

Ролик кампанії «The Doorbell» знятий із дверного дзвінка родинного дому. Вони тягнуть гігантську ялинку по ганку. Діти ліплять сніговика у дворі. Люди приходять у гості. Посилки доставляються вантажівками. Це повсякденні речі, зворушливі по-своєму, що дають глядачам можливість зазирнути в рутину, яку багато людей вважають звичайним.

Але останні кадри вводять іншу реальність: бездомний, закутаний від холоду, штовхає візок по тротуару. Слоган ролика говорить: «Не всі мають будинок на свята».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Короткометражний фільм, створений незалежною канадською агенцією Wunder, спрямований на збір пожертв у організацію, висвітлюючи проблему бездомності, що зростає, в Галіфаксі та його околицях.

За словами одного з розробників, кількість безпритульних подвоїлася за останній рік і не показує жодних ознак уповільнення зростання, тоді як зростання інфляції та орендної плати означає, що тисячі людей перебувають на відстані кількох пропущених платежів від виходу на вулицю.

Для Wunder підготовча робота почалася за рік уперед: підбір персонажів та локація, тестування різних дверних відеодзвінків та очікування відповідних мальовничих снігових умов. Центральна ідея, спочатку представлена наприкінці 2021 року, була повністю переплетена з методом створення реклами.

«Популярність цих дверних відеодзвінків і самих знятих матеріалів викликає масу відгуків у соціальних мережах», – сказав Стівен Флінн, креативний директор Ring. «Людей зазвичай приваблюють ці відео, тому що вони дозволяють зазирнути в чуже домашнє життя та відчути, що ви можете побачити щось цікаве, і вам важко відвести погляд».

Розкажіть друзям про новину