Rimmel розмістив 3D-активацію на Тауерському мосту
03 Кві 2023, 12:10

Rimmel розмістив 3D-активацію на Тауерському мосту

Rimmel London продемонстрував нове партнерство з Маєю Джамою, англійською телеведучою та радіодіджеєм, з використанням голографічних технологій.

Бренд краси, що належить компанії Coty, відзначив призначення свого нового амбасадора захопленням Тауерського мосту з використанням ефекту 3D-голограми.

Звісно, бренд не міг просто встановити величезний білборд на пам’ятці архітектури. Він встановив полотно з високим коефіцієнтом відбиття, щоб спроектувати масштабний ефект 3D-голограми, щоб створити видимість повного захоплення Тауерського мосту.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Активація тривала онлайн лише одну ніч, і медіа-агенція сподівається на поширення інформації з вуст у вуста та вірусну реакцію соцмереж.

Керолайн Лі, директорка по роботі з клієнтами зовнішньої реклами Zenith, сказала «Дуже приємно бути частиною такої захоплюючої активації. Архітектурний ландшафт Лондона дуже унікальний, тож що може бути кращим місцем, ніж вражаючий Тауерський міст, для оголошення нового глобального амбасадора бренду Rimmel? Яскравий червоний колір яскраво контрастує з нічним небом, привертаючи увагу перехожих».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео