Рекламний ролик наголошує на необхідності підтримки спільнот ЛГБТК+
10 Чер 2022, 10:06

Рекламний ролик наголошує на необхідності підтримки спільнот ЛГБТК+

Лінія газованої води PepsiCo, bubly, випустила рекламний ролик, присвячений духу ЛГБТК+.

У відео знялася співачка Наомі Макферсон, яка грає небінарного персонажа Джека, який нервує, коли вперше входить до ЛГБТК-бару, проте його швидко приймають відвідувачі. Гурт Макферсон MUNA представив свою нову пісню Home By Now і показав таланти ЛГБТК+.

Основна тема рекламного ролика про знайдену сім’ю наголошує на його важливості: багато хто в спільноті може не отримувати підтримки своєї рідної сім’ї і часто повинен шукати безпечне місце, щоб знайти визнання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=DU8m4CU4SbU&ab_channel=bublywater

В прес-релізі bubly зазначив, що безпечні місця, крім того, що вони є способом зустрічі з однодумцями, можуть стати притулком для ЛГБТ-споживачів, які намагаються уникнути дискримінації або переслідувань.

Пандемія сильно вдарила по барах, клубах та інших місцях ЛГБТК+. Постраждав не лише цей бізнес, а й їхні покровителі втратили джерело комфорту. Комерційний ролик наголошує на важливості підтримки цих підприємств, щоб вони могли продовжувати зростати і бути притулком для людей, які шукають сім’ю, яка їх розуміє.

Крім того, що PepsiCo пообіцяла виділити 100 тисяч доларів на ініціативу Stonewall Inn Gives Back, некомерційної організації, натхненна готелем Stonewall Inn у Нью-Йорку. Гроші призначені для допомоги бізнесу, що належить ЛГБТК+, який важко справляється з наслідками пандемії.

Розкажіть друзям про новину