Рекламний бізнес Amazon дебютував у Каннах
20 Чер 2022, 15:38

Рекламний бізнес Amazon дебютував у Каннах

Для свого дебюту на Міжнародному фестивалі творчості «Каннські леви» Amazon Advertising вирішила, що їй знадобиться щось грандіозне.

В той час, як багато медіа-платформ та агентських холдингів, від Meta до Spotify, від Dentsu до WPP, вишикувалися вздовж пляжу по знаменитій набережній Круазетт у Каннах, Amazon вибрав ділянку площею пів-акра, що примикає до Каннського порту, щоб показати клієнтам та відвідувачам, що 30-мільярдний бізнес може зробити для них.

«Це було давно. У нас було кілька фальстартів із Covid, і я думаю, що це буде чудова можливість встановити такий зв’язок із партнерами з усього світу», — сказав Алан Мосс, віце-президент з глобальних рекламних продажів. «Ми тут, щоб слухати, навчатися та спілкуватися з нашими рекламодавцями та партнерами».

Amazon Port створювався 18 місяців. Його площа в майже 27 тисяч квадратних метрів включає кілька критих і відкритих сцен (на цьому тижні пройде кілька концертів, у тому числі LCD Soundsystem), а також приватні конференц-зали та місця для відпочинку, у тому числі для занять йогою та тай-чи.

«Каннські леви» — це не місце для повсякденної метушні», — сказав Мосс.

Amazon також використовує простір для деяких інших своїх об’єктів, включаючи щоденну Twitch Creator Happy Hour та бесіду з директором з маркетингу Amazon Studios Уконва Оджо та акторкою/продюсеркою Регіною Холл. «Вони будуть говорити про досвід розповіді справді інклюзивних історій, які знаходять відгук у світовій аудиторії», — сказав Мосс.

Щодо того, що він найбільше цінує в рекламі, Мосс сказав: «Мене надихає робота з брендами, які хочуть працювати над важливими кампаніями, які зрештою забезпечують відмінну якість обслуговування клієнтів».

У 2021 році Amazon Ads компанії 31,2 млрд доларів доходу, а в першому кварталі 2022 року — 7,8 млрд доларів.

Розкажіть друзям про новину