Рекламний бізнес Amazon дебютував у Каннах
20 Чер 2022, 15:38

Рекламний бізнес Amazon дебютував у Каннах

Для свого дебюту на Міжнародному фестивалі творчості «Каннські леви» Amazon Advertising вирішила, що їй знадобиться щось грандіозне.

В той час, як багато медіа-платформ та агентських холдингів, від Meta до Spotify, від Dentsu до WPP, вишикувалися вздовж пляжу по знаменитій набережній Круазетт у Каннах, Amazon вибрав ділянку площею пів-акра, що примикає до Каннського порту, щоб показати клієнтам та відвідувачам, що 30-мільярдний бізнес може зробити для них.

«Це було давно. У нас було кілька фальстартів із Covid, і я думаю, що це буде чудова можливість встановити такий зв’язок із партнерами з усього світу», — сказав Алан Мосс, віце-президент з глобальних рекламних продажів. «Ми тут, щоб слухати, навчатися та спілкуватися з нашими рекламодавцями та партнерами».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Amazon Port створювався 18 місяців. Його площа в майже 27 тисяч квадратних метрів включає кілька критих і відкритих сцен (на цьому тижні пройде кілька концертів, у тому числі LCD Soundsystem), а також приватні конференц-зали та місця для відпочинку, у тому числі для занять йогою та тай-чи.

«Каннські леви» — це не місце для повсякденної метушні», — сказав Мосс.

Amazon також використовує простір для деяких інших своїх об’єктів, включаючи щоденну Twitch Creator Happy Hour та бесіду з директором з маркетингу Amazon Studios Уконва Оджо та акторкою/продюсеркою Регіною Холл. «Вони будуть говорити про досвід розповіді справді інклюзивних історій, які знаходять відгук у світовій аудиторії», — сказав Мосс.

Щодо того, що він найбільше цінує в рекламі, Мосс сказав: «Мене надихає робота з брендами, які хочуть працювати над важливими кампаніями, які зрештою забезпечують відмінну якість обслуговування клієнтів».

У 2021 році Amazon Ads компанії 31,2 млрд доларів доходу, а в першому кварталі 2022 року — 7,8 млрд доларів.

Розкажіть друзям про новину