Рекламна агенція Сан-Франциско Venables Bell+Partners запустила нову платформу бренду для Opendoor, провідної діджитал платформи для нерухомості. За допомогою своєї нової платформи бренду Be Open компанія продемонструвала, як Opendoor повністю перебудував досвід роботи з нерухомістю.
Нова платформа бренду спрямована на підвищення обізнаності та розуміння пропозицій Opendoor вдумливим та емоційним чином. Звертаючись до широкої демографічної групи, яка варіюється від молодих сімей, що продають вперше, до досвідчених продавців, які готуються до виходу на пенсію, Opendoor допомагає споживачам зосередитися на своїх життєвих змінах без будь-якого клопоту, пов’язаного з продажем будинку.
«Необхідність продати свій будинок часто виникає під час значних життєвих змін. У той час як сам перехід може бути захоплюючим, традиційний спосіб продажу вашого будинку може бути обтяжливим, тривалим і повним невідомостей, що робить його неймовірно важким і сповненим занепокоєння», – сказав Девід Корнс, віце-президент з маркетингу Opendoor. «Платформа Be Open демонструє, наскільки просто, надійно і швидко продається Opendoor, дозволяючи вам зосередитися на тому, що чекає на вас попереду».
Центральним елементом кампанії є ролик «Life’s Doors», що демонструє різних людей, які раптово стикаються з різними життєвими можливостями, що стукають у їхні двері. Від пропозиції вийти заміж до виграшу грошового призу у грі, всіх раптово спіткало усвідомлення необхідності вирішувати продавати будинок. Opendoor та VB+P співпрацювали з широко відомим режисером Саманом Кешем та номінантом на премію Оскар оператором Доном Берджессом, щоб створити історії, що ілюструють емоційні американські гірки радості та занепокоєння, коли справа доходить до такого моменту.