«Не дозволяйте окулярам заважати поцілункам» — це девіз нової рекламної кампанії британської багатонаціональної мережі роздрібної торгівлі оптичною технікою Specsavers під назвою “Kiss Clash”. Напередодні Дня святого Валентина великий ритейлер вирішив підкреслити, що іноді окуляри можуть зробити інтимну близькість трохи незручною.
Кампанія у Великобританії, створена внутрішньою командою Specsavers The Agency, включає ролики і кадри для зовнішньої реклами, а також буде доповнена різними соціальними та діджитал активаціями.
Вікторія Кларк, директор з маркетингу компанії Specsavers, сказала: «За допомогою цієї кампанії ми зайняли лідируючі позиції, змусивши людей сказати: «Ми любимо окуляри і знаємо, що ви теж їх любите, але чому б не зняти окуляри і не спробувати контактні лінзи, отримавши безкоштовну пробну версію, тому вам не потрібно турбуватися, якщо ви вирішите, що вони не підходять».
Більш довгий 20-секундний фільм «навчить вас цілуватися» за допомогою нахабного вчителя, який пояснює, що «все, що вам потрібно зробити, це одягнути контактні лінзи».