Провокативні ролики підкреслили унікальність суспільного мовника
15 Тра 2025, 11:32

Провокативні ролики підкреслили унікальність суспільного мовника

У свій 50-й день народження австралійський суспільний мовник SBS вирішив нагадати людям про те, що відрізняє його від інших австралійських ЗМІ. Агенція Droga5 ANZ перетворила це на провокаційну кампанію, запустивши серію роликів, які можна побачити лише на SBS.

Провокаційні ролики були зняті режисером Деміеном Шетфордом з The Sweetshop, а розповсюдження кампанії охопило телебачення, зовнішню та цифрову рекламу.

Увесь контент чітко відображає слоган SBS «We Go There», підкреслюючи роль мовника як сміливої та незалежної мережі. На відміну від інших каналів та стримінгових сервісів, що часто пропонують типовий та уніфікований контент, SBS послідовно виходить за рамки стандартів, порушуючи важливі й складні теми.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину