Презервативи чи підгузки: кампанія закликала нігерійців обирати безпечний секс
19 Лют 2024, 11:45

Презервативи чи підгузки: кампанія закликала нігерійців обирати безпечний секс

Перед обличчям економічних викликів Нігерії та постійного зростання вартості товарів першої необхідності, включаючи медичні послуги, вкрай важливо нагадати молодим людям про важливість робити мудрий вибір, особливо коли йдеться про їхнє сексуальне здоров’я.

Кампанія агенції Yellow Brick Road «Choose Wisely» має на меті дати людям можливість поставити на перше місце власне благополуччя, практикуючи безпечний секс через постійне використання презервативів.

В умовах економічної скрути, коли багатьом нігерійцям стає дедалі важче дозволити собі медичні послуги, потенційні наслідки незахищеного сексу, такі як небажана вагітність та інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), стають ще більш загрозливими. Пропагуючи використання презервативів, кампанія прагне забезпечити молодих людей практичним і доступним засобом захисту їхнього сексуального здоров’я.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За допомогою цікавих повідомлень та інформаційно-просвітницької роботи агенція прагне підвищити обізнаність про ризики, пов’язані з незахищеним сексом, та підкреслити важливість вживання проактивних заходів для запобігання незапланованій вагітності та ІПСШ.

Заохочуючи людей «обирати мудро» і надавати пріоритет своєму здоров’ю та благополуччю, Yellow Brick Road сподівається надати можливість приймати рішення, які позитивно вплинуть на життя та майбутнє молоді Нігерії, розвивати культуру відповідальної сексуальної поведінки, а також сприяти впровадженню практик безпечного сексу.

Розкажіть друзям про новину