Пожежник на пілоні та зубні щітки-лижі: ролик показав, що чищення зубів може бути не нудним
23 Жов 2023, 14:01

Пожежник на пілоні та зубні щітки-лижі: ролик показав, що чищення зубів може бути не нудним

Італійський бренд зубної пасти Marvis запустив нову кампанію «Marvel Your Routine», щоб кинути виклик уявленню про те, що гігієна порожнини рота — це нудна, позбавлена смаку рутина.

Marvis співпрацював з ілюстраторами з усього світу, щоб створити анімаційний ролик, що демонструє різні смаки зубної пасти та позиціонування бренду як життєрадісного і веселого, та вивести кампанію з гігієни порожнини рота на новий рівень.

У ролику зубні щітки перетворились на лижі, пожежник виконав несподівані рухи в танці з жердиною, а буйні риби переміщались по тюбиках.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цією кампанією бренд змушує переосмислити і захопитися своєю рутиною, перетворивши її на момент справжнього задоволення.

З 16 жовтня інтегрована глобальна кампанія транслюється в прямому ефірі на диджитал та соціальних каналах, а також на спеціальних носіях зовнішньої реклами.

Розробкою кампанії займалась агенція LePub.

Розкажіть друзям про новину