23 Жов 2023, 14:01

Пожежник на пілоні та зубні щітки-лижі: ролик показав, що чищення зубів може бути не нудним

Італійський бренд зубної пасти Marvis запустив нову кампанію «Marvel Your Routine», щоб кинути виклик уявленню про те, що гігієна порожнини рота — це нудна, позбавлена смаку рутина.

Marvis співпрацював з ілюстраторами з усього світу, щоб створити анімаційний ролик, що демонструє різні смаки зубної пасти та позиціонування бренду як життєрадісного і веселого, та вивести кампанію з гігієни порожнини рота на новий рівень.

У ролику зубні щітки перетворились на лижі, пожежник виконав несподівані рухи в танці з жердиною, а буйні риби переміщались по тюбиках.

Цією кампанією бренд змушує переосмислити і захопитися своєю рутиною, перетворивши її на момент справжнього задоволення.

З 16 жовтня інтегрована глобальна кампанія транслюється в прямому ефірі на диджитал та соціальних каналах, а також на спеціальних носіях зовнішньої реклами.

Розробкою кампанії займалась агенція LePub.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео