Італійський бренд зубної пасти Marvis запустив нову кампанію «Marvel Your Routine», щоб кинути виклик уявленню про те, що гігієна порожнини рота — це нудна, позбавлена смаку рутина.
Marvis співпрацював з ілюстраторами з усього світу, щоб створити анімаційний ролик, що демонструє різні смаки зубної пасти та позиціонування бренду як життєрадісного і веселого, та вивести кампанію з гігієни порожнини рота на новий рівень.
У ролику зубні щітки перетворились на лижі, пожежник виконав несподівані рухи в танці з жердиною, а буйні риби переміщались по тюбиках.
Цією кампанією бренд змушує переосмислити і захопитися своєю рутиною, перетворивши її на момент справжнього задоволення.
З 16 жовтня інтегрована глобальна кампанія транслюється в прямому ефірі на диджитал та соціальних каналах, а також на спеціальних носіях зовнішньої реклами.
Розробкою кампанії займалась агенція LePub.