Бразильський журнал про подорожі Unquiet спалив десятки своїх видань. Кампанія «Fire Prints», створена контент-агенцією Tech&Soul для Unquiet у партнерстві з Onçafari, неурядовою організацією, що займається збереженням ягуарів, має на меті привернути увагу до долі диких тварин, що живуть у Пантаналі в Південній Америці та перебувають під загрозою вимирання.
Спалені журнали були надіслані журналістам, інфлюенсерам та креаторам, щоб надати дискусії розголосу та заохотити читачів до участі в ініціативах зі збереження біорізноманіття.
Обгорілі сторінки символізували біль і відчай, які відчувають тварини, що намагаються врятуватися від пожеж. Реклама Onçafari стала єдиною сторінкою, що залишилася неушкодженою, і вказувала на те, як люди можуть долучитися до цієї справи.
Ідею кампанії «Fire Prints» втілено у двохвилинному відеоролику, який пояснює ініціативу та закликає до дій.